FANDOM

Сер Хаммерлок
СэрХаммерлок.jpg
Мисливець, вчений, джентельмен
Раса Людина
Фракція NPC
Статус Живий
Локація Південний Шельф, Сховище, Грот Мисливця, Острів Трах-Бах, Бар Шибайголовий Ліхтар
Гра Borderlands 2

Сер Алістер Хаммерлок (англ. Sir Hammerlock) - один з перших NPC в Borderlands 2.

ОписРедагувати

Перший раз ми зустрічаємо Хаммерлока на Айсбергу Брехні, в локації Південний Шельф. Хаммерлок оселився там, щоб вивчати рукопиків, але його наукову діяльність грубо перервали бандити, через яких він був змушений закритися в місті. Його права рука і нога, а також частина обличчя - механічні. Він дає кілька завдань. Також він є другом і "боржником Клептрепа". З самого початку він не дуже довіряє гравцеві, але після проходження ряду завдань він подобрішає.

Хаммерлок - вчений, біолог і мисливець. На Пандору він перший раз прибув у шестирічному віці і вже через певний час навчився виживати на суворій планеті. Більшу частину вільного від полювання часу Хаммерлок пише альманах про звірів Пандори.

Хаммерлок є головним героєм доповнення Велике Полювання Сера Хаммерлока. У цьому доповненні Хаммерлок, як друг і джентльмен, запрошує Шукачів Хранилища пополювати на небачених істот континенту Еґрус, але полювання перериває Професор Накаяма, який влаштував в тому ж місці своє злодійське кубло.

Також є одним з головних персонажів у доповненні Сер Хаммерлок Проти КрабоХрабчика.

ЗавданняРедагувати

Borderlands 2Редагувати

Велике Полювання Сера ХаммерлокаРедагувати

Сер Хаммерлок Проти КрабоХрабчикаРедагувати

ЗброяРедагувати

ЦитатиРедагувати

Основна стаття: Сер Хаммерлок/Цитати

ПриміткиРедагувати

  • Вперше зустрічається на самому початку гри в ході основного завдання і, тому, його не можна пропустити.
  • Віршик під назвою "Керівництво сера Хаммерлока в полі" упакований разом з Ultimate Loot Chest - виданням Borderlands 2 .
  • Орієнтація Хаммерлока розкривається в завданні "Зжерти Зажерливуса", де він стверджує, що його колишній хлопець також був мисливцем.
  • Він був покалічений землетрясом з Нагір'я, який виявиться метою одного з його завдань.
  • Після того як гравець відкриє Сховище, Сер Хаммерлок переїде туди і перебуватиме в барі Моксі.
  • Праве око замінене на механічний протез.
  • Одним з додаткових Доповнення-персонажів в Borderlands: The Pre-Sequel є його сестра Аурелія Баронеса. Згідно ЕХО-записам, сам Хаммерлок сестру люто ненавидить і вважає за краще про неї замовчувати.

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі