FANDOM

Серце Пустелі - Пустка
Місцевість | Карта

Images (1).jpg

Серце Пустелі - Пустка
Моментне переміщення Серце Пустелі - Пустка
Сусідні локації Серце Пустелі - Кладовище
Жителі Сатурн, Кістяк 2.0, Вантажники, Скаґи, Інженери
Гра Borderlands 2

Серце Пустелі - Пустка (англ. Arid Nexus - Badlands) - локація Borderlands 2, що у Borderlands мала назву Пустка.

ОписРедагувати

Пустка - місцевість, в основному населена скаґами, проте саме тут виникло перше людське поселення на Пандорі. Поселення зветься Файрстоун і саме звідси почалася історія Шукачів першої частини.

Після подій Borderlands: The Pre-Sequel Красунчик Джек зруйнував місто Нова Гавань та захопив Файрстоун, зневажливо переіменував його у Джеквіль.

По всій локації розташовані труби, які давно потребують ремонту. У результаті по локації розкидані шлакові калюжі. У центрі локації розміщена велика будівля - Гіперіонський Інформаційний Центр.

Цікаві місцяРедагувати

Гіперіонський Інформаційний ЦентрРедагувати

Величезна будівля, де обробляється уся інформація Гіперіону (принаймі офіційно). Шлях до нього лежить через міст, охороняємий Сатурном. Також на мосту є багато Шибайголових Вантажників та Будівничих - будьте пильні.

ФайрстоунРедагувати

Місто з Borderlands. Майже не змінився. Виключеннями є відсутність усіх (трьох його жителів) та купа труб й шлакових калюж. Дім №3 (Хата Доктора Зеда) заблокована електричним полем (вимикач неподалік - зброя, що вражає по площі, буде найкращим рішенням).

Хижа Т.К. БахаРедагувати

Хижа Т.К. Баха, яку гравці часто відвідували у Borderlands. Баха давно мертвий, проте хижа ще стоїть.

РадіоРедагувати

Основна стаття: Радіо Пустки

ВорогиРедагувати

Особливі ворогиРедагувати

ЗавданняРедагувати

ДосягненняРедагувати

ПриміткиРедагувати

КартаРедагувати

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі