FANDOM

Свинцевий Пінбол (англ. Chain Reaction) – навичок Майї, який знаходиться в 3-му ярусі гілки Катаклізм.

«Куля була така дурепа...

Яких не знали небеса»

ОписРедагувати

Навичок надає кожній кулі, що влучає у ворога під час дії Захоплення, шанс рикошетити в іншого ворога, який знаходиться поблизу. Ефект рикошету працює лише з кулями.

ЕфектиРедагувати

  • Шанс рикошету: +8% за рівень навичку.
Рівень 1 2 3 4 5
Шанс рикошету +8% +16% +24% +32%+40%
Рівень 6 7 8 9 10 11
Шанс рикошету +48% +56% +64% +72% +80%+88%

Навичок можна підняти вище 5-го рівня за допомогою модифікаторів класу Спритниця.

ПриміткиРедагувати

  • Свинцевий Пінбол не має жодного додаткового ефекту проти поодиноких цілей, а лише проти скупчень ворогів – з правильною зброєю в результаті буде вражаюче збільшення в цілому ушкодження за одиницю часу.
  • Шанс рикошету застосовується до кожної індивідуальної кулі окремо. Це означає, що використання зброї, котра може стріляти декілька куль одразу, така як ружбаї, може результувати до декількох рикошетів одразу.
  • Рикошети отримують повну перевагу від будь-якого посилення зброї, а отже навички чи речі, котрі збільшують ушкодження кулі, включно з Посилюючим щитом власника – ефект матиме місце як для початкового пострілу, так і для рикошету. Це є помітним, оскільки розуміється, що використання навичку Свинцевий Пінбол по суті дає шанс Шукачу подвоїти ефективність будь-якого посилення ушкодження зброї, що вже вступило в силу.
  • Стихійні ефекти мають шанс спрацювати на кожне влучання у ворога, роблячи можливим спричинити стихійний ефект на двох ворогах за єдиний постріл, або ефект станеться на другому ворогу, якщо не стався на першому.
  • Зброя, котра завдає ушкодження по площі (така як деякі одиниці Торрг або Маліван) також впливає на обидві цілі, що робить можливим завдавати ушкодження ворогам в безпосередній близькості один від одного як початковим пострілом, так і рикошетом.
  • Лікувальний ефект навичку Гострозуба може бути активований як початковим пострілом, так і рикошетом. В'їдлива Хмара може бути активований рикошетом також.
  • Коли навичок Як горохом об стінку активний, то кулі, що відбиваються назад у ворогів, рахуються кулями гравця і таким чином отримують такий же шанс відрикошетити в додаткового ворога поблизу, як роблять кулі при нормальному пострілі.
  • Гравці не зобов'язані стріляти у ворога в Захопленні для отримання рикошету – будь-яка куля, що влучає у ворога, поки інший ворог заблокований дією активного навичку, має шанс відрикошетити. Це дозволяє Майї захопити одну ціль та атакувати окрему групу цілей в іншій області, або захопити слабкого ворога та змушувати кулі рикошетити від сильного ворога, котрий зазвичай імунний до Захоплення.
  • Кулі не відрикошетять від ворога під ефектами Промивання.

Навички Майї
Захоплення
Рух Гармонія Катаклізм

Випадкова вікі