FANDOM

Музика до Borderlands 2 була записана Кідом, Крісом Веласко та Сашею Дікісіяном. Ця сама компанія створювала Саундтрек Borderlands. Тема з вступного ролика - The Heavy - Short Change Hero. Саундтрек продається у двох частинах.

ОписРедагувати

Починається альбом з тягучої та пульсуючої композиції Кріса Веласко и Саши Дікісіяна – Ascent. Музика плавно переростає з ембієнта у ритмічний трек у стилі музики з Unreal Tournament і задає бойовий настрій для прослуховування всього альбому. Кріс Веласко и Саша Дікісіян до цього створювали музику для ігор, як Mass Effect 2, Jericho та Hellgate London.

Наступні треки Джаспера Кіда – Ash та Caverns. Обоє треки динамічні, у східному стилі та емоційно яскраві. Гітарні рифи добре сумісні з синтезаторами, створюючи при цьому щільне звучання. Далі грає Glacial. Цей трек ви часто слухали під час бою. Ця електро- композиція з сильно виділеним ритмом та басами, чимось схожа на dubstep і файно качає гравця, поки він качає Вантажників із кулемета.

Далі альбом підкараулюють та беруть в руки Кріс та Сашко з двома композиціями Crater Lake і Dam Interior. Ритмічні електроні композиції, які поєднують в собі духові інструменти, інструментальні шуми та гітарні перебори, які, нібито прийшли з Welcome to Fyrestone (перший трек саундтрека Borderlands).

Музика протягом всього альбому постійно меняється з динамічних треків на ембієнт та назад, але, якщо порівнювати з першою частиною, вона більш динамічна. Завдяки композиціям Fyrestone та Interlude Ambient ви згадаєте атмосферу першої частини гри, Мертвих Пагорбів, Пустки та Скаґової Ущелини. Композиція Hyperion навпаки напрягає вас та змушує зтиснути гризуна. Ice – абсолютно протилежна назві композиція. Це дуже тепла музика, створена для довгих подорожей пустелями. Lynchwood прекрасно підходить для свого міста - моторошна та напряглива.

Єдина проблема саундтрека - це повторювання матеріалу. У грі це непомітно, але при окремому прослуховуванні друга половина альбому починає втомлювати, так як ми це вже чули у половині першій. Виключення - композиція Main Menu, приємна вуху та Bandit Slaughter, схожа з музикою з арени Моксі у Mad Moxxi's Underdome Riot. Tundra Express файна, але знову нагадує музику з Unreal Tournament.

В альбомі 23 трека на будь-який смак. Слухайте!

ТреклистРедагувати

1. Ascent - Cris Velasco and Sascha Dikiciyan
2. Ash - Jesper Kyd
3. Caverns - Jesper Kyd
4. Glacial - Jesper Kyd
5. Crater Lake - Cris Velasco and Sascha Dikiciyan
6. Dam Interior - Cris Velasco and Sascha Dikiciyan
7. Dam Top - Jesper Kyd
8. Fyrestone - Jesper Kyd
9. Hyperion - Cris Velasco and Sascha Dikiciyan
10. Ice Jesper - Kyd
11. Interlude Combat - Jesper Kyd
12. Interlude Ambient - Jesper Kyd
13. Lynchwood - Cris Velasco and Sascha Dikiciyan
14. Lynchwood Sheriff Combat - Cris Velasco and Sascha Dikiciyan
15. Main Menu - Jesper Kyd
16. Jack Final Boss - Cris Velasco and Sascha Dikiciyan
17. Pandora Park - Jesper Kyd
18. Sanctuary - Jesper Kyd
19. Bandit Slaughter - Raison Varner
20. The Fridge - Jesper Kyd
21. Tundra Express - Cris Velasco and Sascha Dikiciyan
22. Warrior Boss - Cris Velasco and Sascha Dikiciyan
23. Vog Fight - Cris Velasco and Sascha Dikiciyan
24. The Blight - Raison Varner

ПриміткиРедагувати

  • Прослухати і скачати альбом ви можете тут: Myzuka.ru/Borderlands 2 OST
  • Офіційно альбом можна прослухати в Deezer. Частина 1: [1], Частина 2: [2]
  • Архів з музикою (основна гра + DLC): тут.

Випадкова вікі