FANDOM

Рукопик
66666.jpg
Рукопик
Раса Тварина
Гра Borderlands 2

Рукопик (англ. Bullymong) - перший ворог у грі Borderlands 2.

ОписРедагувати

Свої чотири потужні руки він використовує для метання крижаних або кам'яних уламків. Але пара ніг у нього слабо розвинена, і його нижні кінцівки набагато менше верхніх. Рукопики живуть в крижаних печерах і нападають зграями. 

Різновиди рукопиківРедагувати

  • Рукопичок (Лютий рукопичок) - наймолодша особина. Якщо розглянути їх, то можна побачити, що ноги і одна пара рук погано розвинені. 
  • Маленький рукопик (Дикий молодий рукопик) - у цієї особини помітний ріст другої пари рук. За характеристиками значно сильніше рукопичка. 
  • Дорослий рукопик (Лютий рукопик) - одна з основних бойових одиниць в рядах рукопиків. Б'ються в ближньому бою, миттєво скорочуючи дистанцію сильними стрибками. Може метати камені і іноді відламувати великі крижини, скелі і навіть жбурляти автомобілі. 
  • Рукопик-метальник (Рукопик-горець) - особина, що краще володіє дистанційним бойем. Метає в гравців камені. Також, як і дорослий іноді може відірвати великий шматок крижини, вирвати шматок скелі і жбурнути автомобіль. 
  • Гнилопик - особина характерна тим, що зустрічається тільки в режимі Істиного Шукача Хранилища. Особина вражена хворобою, можливо, чумою. Можливо також отруєна. Так чи інакше, пикогній пропитаний отрутою і кислотою, які одночасно спотворюють його і роблять дуже небезпечним суперником. Гнилопик кожною атакою може вразити ворога корозією, може створити навколо себе хмару корозії. У гнилопика також є таранна атака, така ж, як у шибайголових рукопиків. Зовні видно, що все тіло, крім голови і рук висушене і зіжмакане, що наштовхує на вищеописані висновки. 
  • Шибайголовий рукопик - могутня особина, що бореться в ближньому бою. Може метати камені, крижини та інше, так само як і дорослі особини і рукопики-кидачі. На одній з пар рук є дивні кістяні елементи. Неясно, що це: природні нарости, або ознака лідерства серед рукопиків. За допомогою цих наростів може виконувати таранну атаку, також нарости є своєрідним щитом, блокуючим частину фізичної шкоди. 
  • Кам'яний рукопик (Гранітний рукопик) - зустрічаються в локації Морові Землі. Не мають вже ніяких постійних поділів на класи і вік. Вважають за краще битися в ближньому бою і в цілому, є посиленою версією дорослих рукопиків. Мають на голові міцний гребінь, який ігнорує частину атаки і може відбивати кулі. У доповненні Sir Hammerlock's Big Game Hunt зустрічаються кам'яні рукопички. 
  • Демоняра - сильніший різновид рукопиків, додатково наносять атаку вогнем і атакують групою. 

Особливі рукопикиРедагувати

  • Здоровань (перший босс) - перший босс у грі. Вирвав око у нашого друга - КЛ3П-ТР3П4. Наша мета - повернути його. Проблем не представляє. В бою копіює поведінку дорослого рукопика. В режимі Істинного Шукача Хранилища небезпечний тим, що може закликати собі в якості підмоги пикогніїв, які самі по собі небезпечніше самого Здорованя. 
  • Коропик - осідланий шибайголовим коротуном рукопик. Поки коротун живий, Коропик може викликати підкріплення. Поєднує в собі особливості рукопика і його вершника - шибайголовго коротуна. Додаткова умова бою - вбити до виклику підкріплень. 
  • Король Пик - величезний рукопик висотою в пару десятків метрів. Поводиться також, як і дорослі особини. Зустрічається в локації Морові Землі. Ім'я є відсиланням до знаменитого Кінг Конгу. Додаткова умова для ігрового досягнення - вбити, поки бос знаходиться під ефектом шлаку. З нього падає легендарна ракетниця БаДаБуМ!!!
  • ВіслюПик - рідко з'являється в Морових Землях рукопик, що тягає на спині бочку з вибухівкою. Відрізняється тим, що в дальньому бою кидає не каміння, а ці самі бочки. Є відсиланням до старої відео-гри "Donkey Kong", яка по суті є першою частиною самої знаменитої гри - Маріо.
  • Джекенштейн- фінальний босс доповнення Sir Hammerlock's Big Game Hunt. По всій видимості є Еґруською версією рукопика, але на відміну від них, не має другої пари рук (ситуацію виправив професор Накаяма). Його тіло сірого кольору і покрито кістяною бронею, а також гіперіонським обладнанням (яке навісив Накаяма).

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі