FANDOM

Рольова Гра
Рольова Гра
Локація Непримітний Порт
Рівень 61
Нагорода $22619 , 9200 XP
Гра Borderlands 2
Тип завдання Сюжетне

Рольова Гра (англ. A Role-Playing Game) - найперше сюжетне завдання в доповненні Крихітка Тіна Штурмує Лігво Дракона до Borderlands 2.

ОписРедагувати

Тіні, Ліліт, Мордекаю і Бріку немає чого робити, і через те вони вирішили пограти в найзнаменитішу гру Пандори - "Шахти і Шибайголові". Фактично, це означає, що Ви знаходитесь у свідомості Тіни. Нехай Вам Бог поможе.

ЦіліРедагувати

  • Перемогти дракона.
  • Перемогти нового боса.
  • Перемогти Містера Кісткодупа.
  • Відправитися до Притулку Розпеченого Каменю.
  • Поговорити з городянами.
  • Знайти Елеонору.
  • Бити проблеми Елеонори.
  • Поговорити з Елеонорою.
  • Поговорити з воротарем.
  • Підірвати дирижаблі: 0/2.
  • Йти до таверни.
  • Поговорити з господарем таверни.
  • Вдарити клієнтів бару.
  • Вдарити кліента бару настільки сильно, щоб він вибухнув.
  • Отримати дозвіл на вхід до лісу.
  • Увійти до лісу.

ВиконанняРедагувати

Невдовзі після залишення човна в Непримітному Порту, небо змінюється на вічну ніч, а групи скелетів починають з'являтися на пляжі, деякі з них висаджуються на берег з власних човнів. Скелетів можна ефективно знищити за допомогою дальніх корозійних атак.

Красунчик Дракон, котрий невразливий до атак, з'являється, коли Шукачі Хранилища досягають воріт у селище, і використає атаку вогняним диханням, щоб завдати величезного ушкодження, незалежно від їх рівня. Після закінчення розмови між Ліліт і Тіною про створення першого боса неприбацаним, Тіна прибере дракона, відродить будь-якого персонажа з режиму Боротьби за Життя і відправить нового боса - Містера Кісткодупа. Містер Кісткодуп - це скелет-коротун, з вищим рівнем здоров'я і ушкодженням, ніж інші скелети в районі. Після його поразки, ще декілька груп менших скелетів з'являться, щоб перешкодити шлях до Притулку Розпеченого Каменю.

При вході до Притулку Розпеченого Каменю, Шукачів Хранилища проінструктують поговорити з городянами і Еллі, котра затим запропонує поговорити з воротарем. Декілька скелетів ховаються поряд з воротарем, котрі (спочатку невидимі) покажуть себе, розриваючи свій шлях на поверхню землі. Після короткої розмови, воротар буде замінений на Містера Торрга, котрий встановить декілька завдань, щоб пройти ворота.

Перше завдання - знищити два міських дозорних дирижаблі, що буде досягнуто в кожному випадку пострілами по вогняним барелям поряд з якірними точками причальних мотузок дирижаблів.

Друге завдання - відправитись до нещодавно створеної міської таверни, та вдарити двох "випивох", один з них вийде назовні і побіжить навколо міста, що приводить до слідуючої цілі: вдарити його настільки сильно, щоб він вибухнув. Його шлях іде по схемі, яку легко передбачити, тому його можна підстерегти в засідці і вдарити в ближньому бою, коли він пробігає повз, проте необхідно прийняти всіх застережних мір, щоб переконатися, що персонаж знаходиться на достатній відстані від будь-якого краю обриву, так як вибух відштовхне Шукачів Хранилища на деяку відстань від епіцентру. Легший і безпечніший метод - просто перекрити вихід з бару і вдарити його одразу за необхідності.

"І отже, Шукачі Хранилища довели свою шибайголовість воротарю Торргу, ігноруючи жахи, котрі чекали на них в темному лісі..."

Кріґ - Рольова Гра (Крихітка Тіна Штурмує Лігво Дракона)15:06

Кріґ - Рольова Гра (Крихітка Тіна Штурмує Лігво Дракона)

Випадкова вікі