FANDOM

Патріція Танніс - сирена!
Ця стаття містить деталі, що розкривають сюжет гри. Інформація дуже важлива і її дуже багато, отже якщо ви відкрили статтю вже після встановлення гри - краще йдіть грайте, ви встигнете прочитати пізніше воно не втече!.
Роланд
Загруженное
Хтось, десь і якось за все заплатить!
Раса Людина
Фракція Червона Варта, Червоний Спис, Шукачі Хранилища
Статус (спойлер: Мертвий)
Гра Borderlands, Borderlands: The Pre-Sequel!, Borderlands 2
Озвучка Олівер Тулл (Borderlands)
Маркус Ллойд (Borderlands 2, Borderlands: The Pre-Sequel!)

Роланд (Roland) - ігровий персонаж у Borderlands та NPC у Borderlands: The Pre-Sequel! й Borderlands 2.

ОписРедагувати

Колишній солдат військового підрозділу корпорації Атлас - Червоний Спис. Роланд добре тренований боєць, здатний дати жару з будь-якою зброєю, але найулюбленішими видами є автомати та ружбаї. Роланд також може розгорнути Турель Скорпіон, яку можна модифікувати по мірі прокачки.

Ігровий процесРедагувати

Деякі навички направлені на покращення командних дій, але є і такі, що покрашують Солдата безпосередньо. Гілка Піхота направлення на покращення зброї, Підтримка на поповнення патронів та заряду щитів, а Медик на лікування. Деякі навички взаємодіють тільки з туреллю. Підтримка Роланда може стати незамінною на полі бою, оскільки він зможе як прикрити вогнем, так і надати союзникам відповідні засоби виживання (патрони, аптечки і т. д.).

Єдиний персонаж, що ніяк не прокачується на ближній бій та засліплення ворогів. Проте його боєзапаси можуть ніколи не закінчитися, так що це невелика втрата.

НавичкиРедагувати

Основна стаття: Дерево навичків/Роланд

Різні фактиРедагувати

Цитати (Borderlands 1-2)Редагувати

Основна стаття: Роланд/Цитати

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі