FANDOM

Розстрілювач Всякої Монстрятини
Розстрілювач Всякої Монстрятини.png
Локація Шибайголовий Кратер для Шибайголових
Видає Дошка Об'яв Кратера
Рівень 50
Нагорода $6502, 9777 XP, реліквія
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне

Розстрілювач Всякої Монстрятини (англ. Monster Hunter) - побічне завдання в доповненні Велика Різанина Містера Торрга до Borderlands 2. Видає Дошка Об'яв Кратера в локації Шибайголовий Кратер для Шибайголових. Виконується в локації Південна Траса.

ОписРедагувати

"Монстр бродить по Південній Трасі. Чи можете Ви убити його?"

Містер Торрг попросив Вас знищити злісне чудовисько, яке бродить в місці під назвою Південна Траса. Виявилося, що насправді це жахлива вантажівка. Знищіть її.

ЦіліРедагувати

ПроходженняРедагувати

"Чудовисько" насправді виявляється Жахливою Вантажівкою, котру можна знайти в області під назвою "Лігво Чудовиська" Південної Траси. Жахлива Вантажівка з'являється з гаража біля брудної грунтової дороги у супроводі мотоциклів.

Жахлива Вантажівка використовує таку ж зброю, як і звичайна бандитська вантажівка: кулемет спереді, пилкова турель нагорі і двоє мародерів, що присіли за бортами в кузові. Через збільшений розмір Жахливої Вантажівки ці два мародери фактично закриті і не можуть стріляти вниз на малі кути, хоча все ще можуть стріляти по підвищеним мішеням. Корозійне ушкодження є кращим варіантом проти такого суперника, але воно повинно завдаватись з іншого транспортного засобу.

"Коли-небудь мешканці Пандори подорослішають і звільняться від дитячої любові до каламбурів. Але не сьогодні."

Випадкова вікі