FANDOM

Розбуди Моє Сердечко
Локація Кузня
Видає Дошка Об'яв Кузні
Рівень 50
Нагорода 9777 XP
Гра Borderlands 2
DLC Велика Різанина Містера Торрга
Тип завдання Сюжетне

Розбуди Моє Сердечко (англ. Kickstart My Heart) - чотирнадцяте сюжетне завдання в доповненні Велика Різанина Містера Торрга до Borderlands 2. Видає Дошка Об'яв Кузні. Виконується в локації Кузня.

ОписРедагувати

Тільки одна людина стоїть між Вами та Пістоном – гладіатор на ім'я Комар. Ви сильно розізлили його. Проникніть до його лігва та вбийте його.

ЦіліРедагувати

  • Дістатися Башти Комара.
  • Дістатися ліфта.
  • Дістатися Лігва Комара.
  • Перемогти Комара.
  • Знищити Дирижабль Пістона.
  • Повернутися до Моксі.

ПроходженняРедагувати

Після завершення завдання Битва: У Зеніті Слави гравцям необхідно бігти через локацію зі стерв'ятниками знову, у відповідності до цілей завдання, щоб досягнути Лігва Комара. На верхівці башти є ліфт, котрий веде до верхньої платформи. При заходженні до верхньої платформи, з'являється Дирижабль Пістона і вбиває Комара. Отже наступний бій включає в себе битву з дирижаблем, замість битви з Комаром. Дирижабль буде літати угорі та стріляти ракетами. Трохи згодом до бою приєднаються стерв'ятники, що зробить бій набагато складнішим.

Атаки дирижабля згори можуть швидко вивести з гри неуважних учасників, але укриттів на верхньому рівні Кузні вдосталь. Знаходячись в укритті, гравці можуть виглядати на короткий проміжок часу, знищуючи заряд щита дирижабля і відступаючи за необхідності в укриття, щоб уникнути ушкодження або відновити щити.

Критична точка у дирижабля - це гондола з екіпажем, котра розміщена знизу дирижабля і являє собою велику та зручну ціль. Витривалість до ушкодження дирижаблю восновному надають його щити, тому якщо гравці бажають підготуватися до цього бою, бажано взяти з собою шокову зброю, щоб прискорити першу частину бою. Як тільки заряд щита дирижабля вичерпається, рівень здоров'я його буде скорочуватися значно швидше.

На верхньому рівні Кузні розташовано на платформах декілька керованих турелей, і хоча автоматичні ракетні залпи з них завдають значного ушкодження, турелі надзвичайно вразливі до атак і швидко знищуються дирижаблем всілякий раз, коли гравець намагається скористатися однією з них. Це відповідає дійсності особливо в Режимі Істиного Шукача Хранилища і вище, так як стерв'ятники, котрих запускає час від часу дирижабль, як правило знищать турелі, тільки но гравець почне сідати за якусь з них. Залишаючись всередині клітки біля ліфта, гравці можуть стріляти по дирижаблю, котрий пролітає над ними, крізь отвори в верхній частині. Ця клітка захищає персонажів практично від усього пошкодження, забезпечуючи чудовий захист настільки довго, наскільки гравці залишаються всередині.

"Нічого більше возитися - настав час виграти цей турнір."

ПриміткиРедагувати

  • Оригінальна назва завдання базується на назві пісні "Kickstart My Heart" групи Mötley Crüe з їхнього альбому Dr. Feelgood

Випадкова вікі