FANDOM

Ця стаття стосується завдання. Для інших цілей дивіться Стародавні Дракони Руйнації
Робота Для Справжніх Довакінів
Робота Для Справжніх Довакінів.png
Локація Притулок Розпеченого Каменю
Видає Містер Торрг
Рівень 61
Нагорода $22619, 18400 XP
Гра Borderlands 2
DLC Крихітка Тіна Штурмує Лігво Дракона‏‎
Тип завдання Побічне

Робота Для Справжніх Довакінів (англ. Raiders of the Last Boss) - побічне завдання в доповненні Крихітка Тіна Штурмує Лігво Дракона‏‎ до Borderlands 2. Виконується в локації Крилатий Шторм.

ОписРедагувати

"Погром чекає. Прихопіть друзів."

Містер Торрг знає, що десь тут, в цій фантастичній країні, є рейдовий бос. Якщо у Вас достатньо хоробрості та є троє друзів (або реально міцні м'язи), можливо, Вам вистачить сил, щоб здолати боса та отримати нагороду!

ЦіліРедагувати

  • Зробити пожертвування.
  • Призвати драконів.
  • Убити драконів.

ВиконанняРедагувати

В локації Лігво Вічних Страждань є помічена на карті ціль - жаровня в руках статуї. Помістивши 20 злитків ерідія в чашу, відчиняється портал, котрий дозволить потрапити до локації Крилатий Шторм. Опинившись всередині, єдине, що залишається, це зістрибнути вниз на арену і викликати драконів, доторкнувшись до сувою на стовпі посередині арени.

Шукачі Хранилища будуть на відкритій місцевості, без єдиного укриття, тому гарні щити та інше оборонне підкріплення стають важливим фактором для бою. Адаптивні щити пропонують цінний елементний опір, а бустерні щити можуть допомогти у відновленні заряду щита. Захисні реліквії та модифікатори класу допоможуть також, особливо якщо підібрані так, щоб діяти у згоді з обраним щитом. Трансфузійні ефекти від гранат або зброї з брендом Моксі, допоможуть у відновленні втраченого здоров'я, а серед доступних на арені святилищ також є "Оборонне Святилище" - для тих, хто бажає витратити 1 зливок ерідія заради його зміцнюючої вигоди. Будьте надзвичайно обережні з ракетницями. В той час як вони можуть бути ефективними, серйозно ушкоджуючи певного дракона, і отже бій стає легшим, проте не є рідкістю для кожного з літаючих драконів, щоб полетіти вниз до платформи без приземлення та опинитися на шляху пострілу на такій близькій відстані, що людина, яка вистрілила, може випадково опинитися в Боротьбі за Життя від власного або дружнього пострілу.

Памятайте! Дракона можна зашлакувати або в польоті, або на землі. Якщо перед посадкою, дракона зашлаковано в повітрі, то він після посадки не зможе бути зашлакованим. Наносити шлак потрібно, коли дракон на землі.

Достатнє ушкодження будь-якого дракона, змусить дракона приземлитися, створюючи нерухому мішень, щоб на ній сконцентруватися. Якщо ушкодження розсіяного типу або, інакше, неефективне, то дракони можуть приземлятися у випадковому порядку. Порядок убивства драконів має необов'язкове значення, проте Посилювач та Сціліант є пріорітетними цілями, тому що вони можуть зробити бій більш складним, чим довше він продовжується.

Кожен дракон володіє унікальними здібностями. Сціліант лікує всіх драконів до повного рівня здоров'я і завдає високого ушкодження неадаптивним щитам своїми атаками. Посилювач підвищує рівень всіх драконів на один, кожного разу, коли приземляється, а його атаки можуть зашлакувати Шукачів Хранилища, навіть перебуваючи в повітрі. Випалювач накриє себе власними крилами, коли приземлиться, відбиваючи кулі назад в атакуючого, а також може підпалювати великі ділянки арени, що може ускладнити врятування збитого Шукача Хранилища з режиму Боротьби за Життя. Найкраще просто ігнорувати Випалювача, коли він прибуває на платформу, протягом короткого періоду і зосередитися на землі під Шукачем Хранилища. Жар під решітками буде горіти яскраво-жовтим безпосередньо перед запалюванням, отже всі члени команди мають докласти максимальних зусиль, щоб продовжувати рухатися і слідкувати за своїми кроками. Від атак Розмножувача легко ухилитися і він викликає Зелених Василісків, котрих можна використати для отримання Другого Дихання.

Якщо важко вбити драконів до того, як вони злітають знову, тоді в послідовності вбивства мають бути Сціліант першим, а Посилювач - останнім, адже Сціліант буде виліковувати ушкодження, що завдано іншим драконам, а Посилювач буде підвищувати рівень решти драконів. З іншого боку, якщо Шукачі Хранилища ефективні у швидкій боротьбі проти драконів, то Посилювач має бути першим, щоб виключити випадкові приземлення його та запобігти послідуючому лікуванню, котре супроводжуватиметься приземленням Сціліанта. У кожному разі, Розмножувача можна залишити у спокої, якщо режиму Боротьби за Життя не передбачено, а ушкодження може бути зосередженим на ньому лише для того, щоб спричинити приземлення його і виклик Зелених Василісків.

Сальвадор може тримати зброю Моксі в одній руці, а зброю з високим ушкодженням в іншій руці, що дозволяє йому відновлювати своє здоров'я та одночасно завдавати високого ушкодження. Навички Неймовірність та Останній Патрон є неоціненними для цієї стратегії. Екіпірування потужної зброї такого ж типу, як і зброя Моксі, що використовується, з навичком Двояка Ситуація також рекомендується.

По вищевказаним причинам, в командній грі Шибзостріл може завжди бути в центрі для нанесення ушкодження. Тим не менш, Сирени, Психи та Коммандо створюють відмінні команди. Сирена може відроджувати на відстані, Психи можуть вижити з навичком Стихійна Емпатія і П'яничкою для відновлення, а Коммандо можуть забезпечувати прикриття зі щитом "Фаланга" турелі. З правильними поєднанням, стратегією та вихідним ушкодженням, контролем дракона, який приземлюється, можна подолати розсіяне ушкодження від атак згори, і використати властивість щита Полум'я ВогнеКрила. Якщо в партії повинна бути Мехромантка, то настійно рекомендовано переконатися, що всі очки навичків вкладені у вміння ушкодження, а особливо - в Анархію. Смерт3джб4на слід використовувати обережно і помірно, в основному через те, що Смерт3джб4н стрілятиме блискавкою по драконам в повітрі. Це може спричинити приземлення того дракона, котрий не потрібен на землі.

По завершенню, величезна кількість здобичі вивергатиметься з середини арени, включаючи одну з унікальних серафимських речей, велику кількість Кристалів Серафімів і багато ерідія. Також з'явиться міст, надаючи доступ до величезної кількості скринь. В першій кімнаті після мосту, міститься багато Міміків - всі скрині в цій кімнаті це Міміки, котрі при знищенні дадуть додаткову здобич та ерідій. За кімнатою з Міміками знаходиться багато скринь D20.

"Здобич, гроші та кров! Таким є життя Шукача Хранилища!"

ПриміткиРедагувати

  • Оригінальна назва місії, здається, бере свою назву з фільму Raiders of the Lost Ark (Індіана Джонс: У пошуках втраченого ковчега) 1981 року.

Випадкова вікі