FANDOM

Ремікс із Монстрів (ч. 3)
Spycho01
Локація Серце Пустелі - Кладовище, Морожена Ущелина
Видає Доктор Зед
Рівень 28
Нагорода 6983 XP, 4 ерідія
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне

Ремікс із Монстрів (ч. 3) (англ. Monster Mash (Part 3)) - побічне завдання в Borderlands 2, котре видає Доктор Зед в локації Сховище. Виконується в локаціях Серце Пустелі - Кладовище і Морожена Ущелина.

ОписРедагувати

Воно живе!

Піддослідні Зеда вирвалися на волю. Він хоче, щоб Ви відправились до Серця Пустелі та знищили цих монстрів. Після цього він хоче, щоб Ви знищили створену ним потвору, яка знаходиться в Мороженій Ущелині.

ЦіліРедагувати

  • Убити скракків: 0/20.
  • Убити потвору доктора Зеда.

ПроходженняРедагувати

Рій скракків (гібриди скаґів і ракків) можна знайти в локації Серце Пустелі - Кладовище. Це важкий бій, так як монстри можуть літати, як ракки, а рівень здоров'я і ушкодження мають, як у скаґів і, як правило, високого рівня. Коли Ви наблизитесь, то вони будуть атакувати сили Гіперіону в цій локації. Скракки уразливі до вогняного ушкодження, в той же час стійкі проти корозії, що стимулює гравців мати зброю з обома стихіями і переключатися відповідно, з метою вбивства скракків і гіперіонівських вантажників.

Як тыльки ви вб'єте 20 скракків, ціль завдання зміниться на "Убити потвору доктора Зеда". Потвора - це Спайко, злиття психа і мурахопавука, яка знаходиться в Мороженій Ущелині. Рухається швидко і наносить по землі сильні атаки, котрі завдають пошкодження і відкидають противників назад. Спайко також може накинутися на супротивників, що знаходяться далеко, для скорочення відстані до відстані ближнього бою. Критична точка знаходиться на животику.

В нормальному режимі інші вороги в цій локації будуть завдавати мінімальної шкоди, так як будуть набагато меншого рівня ніж гравець. Спайко буде ворожим до бандитів, але спокійним проти мурахопавуків.

"Якщо Ви думаєте, що Доктор Зед жахливий, будьте щасливі, що ніколи не зустрічалися з його братом."

ПриміткиРедагувати

  • Текст повідомлення при виконанні - (спойлер: пряме посилання до The Zombie Island of Dr. Ned, доповнення з першої частини, в якому брат Зеда Нед створює армію нежиті, яка буде використовуватися для спекуляції.)

Випадкова вікі