FANDOM

Режим Величного Шукача 2: Випробування ЦифроПіком
Digistruct-box-art
Дата виходу 3 вересня 2013 року
Тип доповнення Змішане
Рівень 50-72
Гра Borderlands 2
Ціна $3

Режим Величного Шукача 2: Випробування ЦифроПіком (англ. Ultimate Vault Hunter Upgrade Pack Two: Digistruct Peak Challenge) - доповнення до Borderlands 2, що вийшло 3 вересня 2013 року.

ОписРедагувати

Збільшує максимальний рівень прокачки персонажів до 72-ого. Крім того, додаються так звані "Рівні Надшибайголовості", що дозволяють битися з ворогами 73-82 рівнів та отримувати відповідні манатки (зброю, моди та ін.).

Додається нова локація - Набіг на ЦифроПік, що є тренувальною базою Червоної Варти. Після проходження арени на 72 рівні, вам надається можливість увімкнути перший рівень Надшибайголовості. Пройшовши арену на ньому, можна увімкнути другий и так до восьмого рівня. Крім того, у головному меню вам будуть пропонувати увімкнути бажаний вам рівень Надшибайголовості.

Рівню Надшибайголовості будуть відповідати вороги та випадаємі/знайдені предмети. Також рівні не додають очок навичків.

ЗавданняРедагувати

Рівні "Надшибайголовості"Редагувати

У міру набуття нових рівнів "Надшибайголовості", вороги стають на кілька рівнів вище, ніж ви.

Чим вище рівень ворога, тим менше шкоди він отримуватиме.

Приміром, на 72 рівні і 8 рівні "Надшибайголовості" - ваша зброя буде наносити на 10 % менше пошкоджень ворогам 74 рівня або на 55 % менше пошкоджень ворогам 80 рівня. В основному, всі вороги будуть 82 рівня, але є кілька винятків. Стародавні Дракони Руйнації та Хробоїд Неприбацаний можуть досягати 83 рівня, а значить, пошкодження від зброї буде на 70 % менше.

Залізний Голем в останній стадії (Залізний Бог) може досягати 92 рівня - максимального рівня ворога в грі, це означає, що пошкодження від  будь-якої зброї зменшаться на 99.2 %.

Рівень ворога (+ваш ) +2 +3 +4 +5 +6 +7 +8 +9 +10 +11 +20
Зменшення пошкоджень на 10% 20% 30% 40% 45% 50% 55% 60% 65% 70% 99.2%

Нові предметиРедагувати

Див. такожРедагувати

Випадкова вікі