FANDOM

Раккова Доза
Раккова Доза.png
Локація Піски
Видає Мордекай
Рівень 19
Нагорода 3527 XP, пістолет Рубинчик / гвинтівка Лінивець
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне

Раккова Доза (англ. Rakkaholics Anonymous) - побічне завдання в Borderlands 2, котре видає Мордекай в локації Сховище після виконання сюжетної місії Заповітна Зона. Виконується в локації Піски.

ОписРедагувати

Після того, що трапилося з Дзьобиком, Мордекай хоче нажертися в свиняку. Тому він попросив Вас добути стільки випивки, щоб її вистачило на цілий Ракковулик. Ракковий ель можно добути, напавши на кур'єрську вантажівку Реднеків в Пісках.

ЦіліРедагувати

  • Взяти барелі з пивом: 0/10.
  • Віднести пиво Мордекаю
...або...

ПроходженняРедагувати

Раккова Доза Барель.png

Потрібно зібрати 10 барелів алкоголю. Для цього направляйтесь до локації Піски та знайдіть в центрі карти мікроавтобус самогонників, що їздить через всю локацію по колу. Стріляйте йому по даху, де стоять барелі. Дивно, але таким чином Ви барелі не дірявите, а скидуєте. Вони автоматично підбираються, якщо проїхати біля них на машині. По ходу завдання з Вами зв'яжеться Моксі та скаже, що Мордекаю неможна багато пити. Вам дозволено вирішити долю барелів: віддасте Ви їх Мордекаю (за гвинтівку) або Моксі (за пистолет).
В нагороду отримаєте гвинтівку Мордекая - Лінивець або пістолет Моксі - Рубинчик.

КартаРедагувати

"Ви доставили випивку. Ура і тому подібне!"

ПриміткиРедагувати

  • Перший NPC, з яким ви поговорите (Мордекай чи Моксі) по закінченні цієї місії, прийме цю місію автоматично і видасть Вам нагороду, незалежно від того, кому Ви хотіли здати цю місію.
    • Якщо сюжетне завдання Де Ангел Не Зробить Крок Вперед-2 після виконання здати Мордекаю, і паралельно виконати цю місію, то Мордекай видасть Вам нагороду автоматично і за дане завдання. Тому, якщо Вам потрібен Рубинчик, спершу сходіть і поговоріть з Моксі.

Випадкова вікі