FANDOM

Ракетам Ніде Розвернутись
Ракетам Ніде Розвернутись.jpg
Локація Піски
Видає Лоґґінс
Рівень 12
Нагорода 350$, 792 XP, автомат / пістолет-кулемет
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне

Ракетам Ніде Розвернутись (англ. Too Close For Missiles) - побічне завдання в Borderlands 2, котре видає Лоґґінс в локації Піски. Виконується тут же.

ОписРедагувати

Пілота на ім'я Лоґґінс вигнали з загону в Піски. Він попросив Вас помститися (доволі хитромудро) його колишнім товаришам: знищити волейбольного майданчика, на якому пілоти спускають пару в проміжках між налітами. Не забудьте прихватити з собою вогняну або вибухову зброю!

ЦіліРедагувати

  • Знайти табір стерв'ятників.
  • Заїхати до табору стерв'ятників.
  • Застрелити пілотів (додатково).
  • Взяти волейбольні м'ячі: 0/4.
  • Взяти каністри з бензином: 0/2.
  • Змочити сітку бензином.
  • Підпалити сітку вогняною зброєю.
  • Прикінчити чоловіків без сорочок: 0/3.

ПроходженняРедагувати

Квест отримується у Лоґґінса, який знаходиться на підмостках правіше майстерні Еллі. На машині бандитів слідуйте до вказаної позиції. Неподалік від неї побачите величезну довгу скелю. Розженіться по цій скелі вгору та перелетіть до табору бандитів. Просто так туди не потрапити. Знищуючи ворогів, рухайтесь по активним міткам і зберіть шість предметів. Ідіть після цього до сітки для гри в волейбол і встановіть всі предмети. Потрібно тепер підпалити сітку. Для цього Вам знадобиться вогняна зброя. Як тільки підпалите сітку, то вбийте трьох чоловіків без сорочок і поверніться за нагородою до Лоґґінса.

Карта: 1 - Лоґґінс; 2 - трамплін; 3 - табір бандитів; 4 - сітка.

"Декілька років тому, бандити Пісків заснували елітну школу для найкращих своїх пілотів. Її мета полягала в тому, щоб навчити втраченому мистецтву повітряного бою і забезпечити, щоб жменька людей, хто вижив, були кращими гіропілотами в світі. Їм вдалося. Сьогодні, люди Пандори називають її - "Гіротренувальний табір". Льотчики називають її: "Це місце, куди ми йдемо щоб пограти в волейбол""

ПриміткиРедагувати

  • В таборі пілотів Ви можете знайти аудіощоденник із місії Добрий, Злий та Мордекай.
  • Хоча в місії говориться про вогняну зброю, будь-яка вибухова зброя зможе підпалити сітку, включаючи і зброю Тедіор, котра при перезаряджанні вилітає з рук гравця і наносить пошкодження цілі.
  • Вся місія рясніє посиланнями на фільм "Top Gun", назва - це лише початок. Лоґґінс часто в своєму ЕХО використовує фрази (іноді перефразовані) з фільму. Назва бандитського табору (англ. Goose's Roost) - посилання до героя фільму з позивним "Goose" (Гусак). Навіть напис на картці волейбольних м'ячів "That's classified" (Цей об'єкт засекречено). Лоґґінс - ім'я пілота, котрий видає місію - посилання до Кенні Лоґґінса (англ. Kenny Loggins), музиканта, що виконав саундтрек "Danger Zone". "Danger Zone" є одною з найбільш відомих пісень із саундтреків до цього фільму. Чоловіки без сорочок (останні вороги в цій місії) - це посилання до сцени фільму про пляжний волейбол. І наостанок, фраза "You can be my wingman, any time" (Ти можеш бути моїм напарником в будь-який час) - це обмін між героями фільму Маверіком (англ. Maverick) і Айсменом (англ. Iceman) ближче до кінця фільму.

Випадкова вікі