FANDOM

Ця стаття стосується завдання. Для інших цілей дивіться Піт Неприбацаний
Піт Неприбацаний (завдання)
Піт Неприбацаний 3
Локація Бар "Шибайголовий Ліхтар"
Видає Моксі
Рівень 50
Нагорода $26010, 9777 XP
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне

Піт Неприбацаний (завдання) (англ. Pete the Invincible (mission)) - побічне завдання в доповненні Велика Різанина Містера Торрга до Borderlands 2. Видає Моксі в локації Бар "Шибайголовий Ліхтар". Виконується в локації Бар Піро Піта.

ОписРедагувати

"Піро Піт тренувався."

Це все той же Піро Піт із сюжетного завдання доповнення. Але зараз у нього більш потужне озброєння, потужні прийоми атак і величезна (як і у всіх рейд-босів) кількість очків здоров'я та щита. Як сказано в описі, Піт довго тренувався та тепер знову кидає Вам виклик.

ЦіліРедагувати

  • Скористатися Дошкою Рейдових Оголошень, щоб викликати Піта Неприбацаного.
  • Убити Піта Неприбацаного.

ПроходженняРедагувати

Бій проти Піта Неприбацаного досить простий, лише особливо довгий через його високий рівень здоров'я і сильний щит. Дотримання гарної дистанції між Пітом і гравцями життєво важливе, щоб уникнути його широких атак вогнем і кислотою, а також максимізувати невеликий шанс, що персонаж буде за межею радіусу його періодичних Нова-вибухів. Турель Шабля Акстона, 0м4н4 Зер0 та См3рт3джб4н Ґейдж можуть бути корисними для цієї мети, так, як і всі інші рейдові боси, Піт пріорітетно нападатиме на ці цілі, якщо вони присутні, ніж на персонажа.

Лікування вогняного та в'їдливого ефектів стану персонажів, котрі спричиняє Піт, повинно бути виконане ретельно і обережно, оскільки погашення вищевказаних ефектів відкриванням найближчого вентиля, спричинить виклик додаткових ворогів. При кожному наступному відкриванні вентилів, вороги будуть з'являтися на три рівні вище, ніж в попередній раз. Рівень щурів або мурахопавуків підвищується і встановлюється на 14 рівнів вище, ніж у Піта, і такий високий рівень ворогів становить навіть більшу загрозу, ніж Піт особисто. По можливості, рекомендовано дозволяти корозійному або вогняному ефектам тривати достатньо довго, щоб Піт зміг випустити другий Нова-вибух, так як одне використання вентиля погасить обидва ефекти стану, а також забезпечить ворогами відповідного рівня для отримання Другого Дихання. Бустерний щит, навіть з тривіальним шансом викинути посилювач (бустер) щита, може допомогти з цим, оскільки ушкодження від ефектів стану спричиняє випадіння бустера, але Великий Бум - це оптимальний вибір. Щити з супротивом до корозійного або вогняного ушкоджень (лужні / вогнетривкі) будуть безпосередньо запобігати ефектам стану, якщо їх носити протягом Нова-вибуху. Якщо частого відкривання вентилів не можна уникнути, то "виклик" мурахопавуків підвищеного рівня переважніше, ніж "виклик" щурів підвищеного рівня, так як гравцеві потрібно лише тримати дистанцію від перших.

Хоча повністю уникати ефектів стану бажано, це також, як правило, неможливо через великий радіус Нова-вибуху. Персонажі повинні бути майже на іншому кінці арени, щоб Пітів Нова-вибух не дістав їх, і якщо вони тримаються недалеко від центру арени, то малоймовірно, що тут є будь-яка безпечна область. Нова-вибуху неможливо уникнути, окрім дотримання дистанції або виникнення перешкоди між Пітом і персонажем; навіть Щит "Фаланга" Турелі Шабля Акстона зруйнується до того, як Нова-вибух закінчиться.

Піт вразливий до шлаку, використання якого драматично скорочує час, що витрачається на його вбивство. Шокове ушкодження рекомендовано також під час перших частин битви, щоб знижувати заряд його щита швидко. Незважаючи на те, що Піт використовує в'їдливі та вогняні атаки, безпосередньо він стійкий до корозійного ушкодження на протязі в'їдливої фази, хоча під час інших фаз корозійне ушкодження зменшене. До вогняного ушкодження він повністю стійкий на протязі всіх фаз.

Як у ворога-гуманоїда, зона для критичних влучань у Піта - це його голова. Проте, на початку бою критична точка Піта прикривається шоломом, що запобігає тому, щоб постріли завдавали критичних влучань. Шолом може бути збитим від прямого пострілу в нього, проте зазвичай лише тоді, коли щит Піта був вичерпаний. Виключенням є гвинтівка Порушник, котра може збити маску навіть доки щит Піта повний, у відповідності до осибливого ефекту зброї обходити щити.

Використання особливостей картиРедагувати

Невелика суперечлива помилка присутня, котра може блокувати більшість, якщо не всі, атак Піта. При першому входженні до арени, тут є два вертикальні стовпи, розташовані з правого боку. Можна скористатися Дошкою Рейдових Оголошень, щоб викликати Піта, а потім бігти до стовпів, за допомогою гранати застрибнути на виступ і використовувати стовпи, як щит від його Нова-вибухів. Піт може послідувати стрибнувши, проте застрягне і Шукачі можуть зістрибнути і стріляти в нього з рівня землі. Інший варіант доступу на виступ - це утримувати клавішу руху вперед і стрибати під кутом до перетину виступу і дальньої труби, щоб спричинити затиснення між ними і в цей момент можна буде швидко натиснути клавішу стрибка і "залізти" на виступ. Піт має справді потужну атаку ближнього бою і може легко вбити Шукачів Хранилища, поки вони знаходяться в процессі підйому на виступ. Оскільки Кріґ не може здійснити стрибок за допомогою гранати (заважкий), то "підйом" таким чином - це єдиний шлях досягти виступу. Навичок Розбуди Звіра може бути використаний на низькому рівні здоров'я, щоб пережити атаки ближнього бою Піта під час підйому на виступ.

Подальше дослідження арени можливе від цього пункту, використовуючи гранати для застрибування на верхні лаштування (схожі на будівельні ліса), але спочатку перед стрибком необхідно видалити модифікатор гранат. Області споруджень містять численні коробки з боєприпасами і один флігель, котрий може бути використаний для допомоги в бою. Знаходячись на найвищому рівні, навіть можливо викликати Піта, використовуючи Дошку Рейдових Оголошень, так як з Дошкою по всій висоті (включно з верхівкою) можна взаємодіяти.

СолоРедагувати

Соло-гравці можуть успішно перемогти Піта без використання особливостей карти або інших хитрощів. Основа стратегії залишається незмінна, проте гравцям доведеться використовувати більше особливого спорядження і зброї, щоб знищити його. Найбільше занепокоєння викликає вичерпання набоїв, так як рівень здоров'я і заряду щита Піта не понизиться у відповідності до кількості гравців. Використання пістолета Центр Всесвіту, щита Крапчик з автоматичною зброєю, і будь-якого набоєвідновлюючого ефекту, на кшталт Шибзострілово, настійно рекомендується для соло спроби. При перших активаціях вентилів і появі ворогів з труб, рівень їх здоров'я не здається високим у відповідності до їхнього рівня. Потужна сингулярна граната може убити більшість з них єдиним вибухом, і уже серйозно ушкодити ворогів з вищим рівнем, у той же час підтягуючи Піта.

Соло-гра дозволяє використовувати додаткові тактики, котрі неможливі в кооперативній грі. Зокрема, ефектів стану від Пітових подвійних Нових під час його "вогнев'їдливої" фази можна повністю уникнути з гарним таймінгом. До подвійного Нова-вибуху гравець повинен екіпірувати вогнетривкого щита. Як тільки перший Нова-вибух (вогняна хвиля) вдаряє, вони можуть зайти в свій інвентар і переключитися на лужного щита до другої хвилі Нова-вибуху. Так, як гра зупиняється під час соло-гри, це надасть час, щоб переключитися між вогнетривким і лужним щитами, повністю нейтралізуючи обидва ефекти статусу.

"Щоб битися з Пітом знову, ідіть і натисніть кнопку знову. Пам'ятайте: не більше одного разу на день."

ПриміткиРедагувати

  • Якщо Шукачі перемагають Піта вперше, здають місію і негайно повертаються до Бару Піро Піта без виходу з гри, то, при використанні Дошки Рейдових Оголошень, з'явиться Піт на верхівці виступу, але буде нерухомим, без вступного вибуху або появи шкали рівня здоров'я, і його не можна ушкодити. Ліфт буде функціонувати, що може бути використаним для доступу до його кімнати, в якій Моксі буде все ще за гратами. Проблема відходить, як тільки гравець виходить з поточної гри.
  • Піту можна підірвати балони на спіні, після чого він буде битися врукопашну.

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі