FANDOM

Ця стаття стосується персонажу. Для інших цілей дивіться Піт Неприбацаний (завдання).
Піт Неприбацаний
Піт Неприбацаний 3.jpg
Стать Чоловіча
Раса Людина
Статус Живий, можна вбити
Гра Borderlands 2
Озвучка Брендон Поттер

Піт Неприбацаний (англ. Pete the Invincible) - рейдовий бос виключно в доповненні Велика Різанина Містера Торрга.

ОписРедагувати

Він представляє собою сильнішу версію Піро Піта, і його можна викликати, використавши "Дошку Рейдових Оголошень", що знаходиться в його старій арені під Баром Піро Піта, який розташований в Пандорщині. Бос стає доступним після проходження основної сюжетної лінії. Завдання по вбивсту його, відповідно називається Піт Неприбацаний і видається Моксі в Барі "Шибайголовий Ліхтар".

Доступ до битви з Пітом коштує 8 ерідія. Так як він класифікується, як Неприбацаний Серафім, то перемога над Пітом в Режимі Величного Шукача дасть Кристали Серафімів.

ТактикаРедагувати

Основна стаття: Піт Неприбацаний (завдання)

ПриміткиРедагувати

  • Піт Неприбацаний повторно використовує такий же діалог в бою, як і його втілення - Піро Піт. Це включає невелику кількість фраз, котрі більше не являються відповідними після завершення основного сюжетного завдання Доповнення, такі як "Я відчиню Хранилище!"
  • При вбивстві Піта є шанс випадіння:
    • Кристалів Серафімів.
    • Серафімські речі.
    • Легендарні речі.
    • Легендарні і ідеальні варіанти звичайних модифікаторів класу.
    • Налаштування зовнішнього вигляду транспортного засобу.
  • В Нормальному режимі Піт має запас здоров'я 7,818,206.5 і заряд щита 4,330,912.5.
  • В Режимі Істиного Шукача Хранилища Піта переіменовано в "Піро Піт Ультра Неприбацаний" і він має запас здоров'я 133,052,592 і заряд щита 64,317,104.
  • В Режимі Величного Шукача він має запас здоров'я 3,785,544,192 і заряд щита 3,810,809,088.
  • В Режимі Величного Шукача 2: Випробування ЦифроПіком він має запас здоров'я 107,129,262,100 і заряд щита 101,308,231,700.

Випадкова вікі