FANDOM

Пістон
Piston.jpg
Перший номер не пропустить
Раса Людина
Фракція Противники
Статус Живий, можна вбити
Локація Арена Торрга
Гра Borderlands 2
DLC Велика Різанина Містера Торрга
Озвучка Лін Ендрюс III

Пістон (англ. Piston) - бос і головний антагоніст в доповненні Велика Різанина Містера Торрга до Borderlands 2.

ОписРедагувати

Пістон - величезна гора м'язів, шибайголовий №1 на турнірі Торрга, переможець багатьох змагань і... нахабний шахрай. Пістона часто підозрювали у шахрайстві на турнірі, але у обвинувачів не було доказів, а потім вони й самі зникали. Пістон дуже високої думки про себе і про своїх тринадцяти грудних м'яз. Шукач Хранилища прибув на турнір Торрга і Пістон вирішив стати його спонсором. Через деякий час стає ясно, що Пістон не хотів бути спонсором Шукача, а всього лише заманював його в пастку. Шукач піднявся за списком шибайголових (Перемігши таких учасників турніру, як Піро Піт, МотоМамця і Комара) і зустрівся з Пістоном один на один (Завдання Складний Шлях До Вершини). Але Пістон і тут не облишив шахрайство і виїхав на арену в машині під назвою Шибайзавр Рекс. Шукач знищив Рекса, а потім вбив Пістона. Кров боягуза окропила землю на Арені Торрга і шукач отримав дари Хранилища.

ТактикаРедагувати

Зброя Пістона - це його руки, на яких розміщені енергетичні установки. Перед тим як стріляти, Пістон накопичує заряд, після чого пускає в вас енергетичні снаряди. Якщо ціль знаходиться від нього далеко, то він пускає залп самонавідних ракет. Додаткова можливість - дуже швидкий біг, за допомогою якого Пістон може скорочувати відстань.

Пістон розпочинає боротьбу у щиті, але коли він закінчиться, можна сміливо перемикатися на запальну зброю.

Його голова разом з шоломом - це одна суцільна критична точка. По ній досить легко потрапити.

ПриміткиРедагувати

  • Пістон НЕ відроджується після бою.
  • З Пістона або Рекса може впасти унікальний E-Tech ружбай Лоскотон, а також не дуже велика кількість жетонів Торрга.

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі