FANDOM

Пірати На Прицілі
Локація Очисний Завод Уошберна
Видає Ц3Н30Р
Рівень 30
Нагорода $6502, 19554 XP, гвинтівка Врунгель
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне

Пірати На Прицілі (англ. Don't Copy That Floppy) - побічне завдання в доповненні Капітан Скарлет та її Піратські Походеньки до Borderlands 2. Видає Ц3Н30Р в локації Очисний Завод Уошберна. Виконується в локації Солончаки.

ОписРедагувати

"Їр гир гир! Хто готовий до завдання про піратський софт?!"

На очисному заводі Уошберна Вам зустрівся несправний гіперіонівський вантажник на ім'я Ц3Н30Р. Схоже, він одержимий ідеєю цензури будь-якої «аморальної» поведінки на Пандорі. На цей раз Ц3Н30Р взяв на приціл піратського софта. У деяких місцевих бандитів є піратські копії останних моделюючих ЕХО-програм. Ц3Н30Р просить Вас убити цих бандитів і повернути програми. Всього Вам необхідно зібрати 5 дискет.

ЦіліРедагувати

  • Взяти дискети: 0/5.

ПроходженняРедагувати

Ціль завдання - отримати флоппі-диски від піщаних піратів, котрі знаходяться в локації Солончаки на своїй базі в Тарілці. Щоб забрати диски Вам потрібно піратів убити. При наближенні до бази розташована зона, населена декількома грабоїдами. Ваша задача (крім убивства грабоїдів) - знайти драбину, котра знаходиться на структурах по колу, одразу за грабоїдами, зліва.

Піщані пірати будуть усіх видів, на відкритому просторі локації у вигляді супутникової тарілки. В пізній частині бою на дахах прилеглих будівель будуть з'являтися пірати, щоб "поливати" вниз вибуховими атаками. Більшу частину бою можна провести на дальній дістанції, а для піщаних піратів з атаками ближнього бою, підійде зброя ближнього бою. З усіх цих піратів при вбивстві будуть випадати флоппі-диски, котрих потрібно зібрати п'ять штук для виконання цілі завдання.

"Ви успішно поклали край піратському софту навіки."

Акстон - Пірати На Прицілі (Капітан Скарлет та її Піратські Походеньки)08:29

Акстон - Пірати На Прицілі (Капітан Скарлет та її Піратські Походеньки)

ПриміткиРедагувати

  • Дискета: "Вкрай високотехнологічний пристрій для зберігання даних: об'єм - 1,44 Мб. Не допускати потрапляння піску."
  • Оригінальна назва завдання англ. Don't Copy That Floppy - це назва відео проти порушення авторських прав, котре було створене в 1992 році. YouTube

Випадкова вікі