FANDOM

Пізнаю по Борідці
Пізнаю по Борідці.png
Локація Зажерливі Шахти
Видає Клептреп
Рівень 74
Нагорода $98699 , 12992 XP
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне

Пізнаю по Борідці (англ. The Beard Makes the Man) - побічне завдання в доповненні Крихітка Тіна Штурмує Лігво Дракона‏‎ до Borderlands 2.

ОписРедагувати

"Що таке чаклун без волосся на обличчі?"

Клептрепу потрібна борода, щоб збільшити свою чарівну силу. На жаль, він робот, і тому борода у нього не росте. Він попросив Вас убити декілька гномів в Зажерливих шахтах. Якщо заманити цих тварюк в горнодобувні механізми, то потім із закривавленого волосся можна зробити нову бороду.

ЦіліРедагувати

  • Розтрощити п'яних гномів: 0/5.
  • Підібрано борід: 0/5.
  • Сп'янити гномів: 0/5 (додатково).
  • Покласти шматки борід під штамповочний прес: 0/3.
  • Вдарити штамповочним пресом.
  • Зібрати магічну бороду.
  • Віддати бороду Клептрепу.

ВиконанняРедагувати

Конкретна зброя для цього завдання, П'яничка, з'являється в інвентарі персонажа, поки місія активна. Постріли в гномів з цієї зброї викликають сп'яніння в них, і це представлено зміною назви, коли слово "П'яний" додається, як префікс, до назви, а самих гномів покриває фіолетовий блиск, а над головою у них з'являються жовті кола з бульбашками.

Шлях до кузні.png

Шлях до кузні.

П'яних гномів потрібно потім заманити до дробарки, де перемикачі з кожного кінця активують механізм, який і розтрощить гнома. Вони повинні бути п'яними перед тим, як зронять частини бороди.

Екземпляри бороди затим відносяться до кузні, де три з них повинні бути покладені до штамповочного пресу і вдарені молотом, щоб зформувати єдину магічну бороду. Потім борода забирається і потрібно повертатися до Клептрепа за нагородою.

"Якщо Ви маєте гарну бороду і халат, Ви - чарівник. Халат і цапову борідку, Ви - чаклун. Халат і вуса? Вас не підпускають до громадських шкіл."

ПриміткиРедагувати

  • Гномська Борода: "Пахне наче випивка і профанація."

Випадкова вікі