FANDOM

Підйомні Роботи
Підйомні Роботи.jpg
Локація Сховище
Видає Роланд
Рівень 20
Нагорода 4 ерідія, 7719 XP
Гра Borderlands 2
Тип завдання Сюжетне

Підйомні Роботи (англ. Rising Action) - десяте сюжетне завдання в Borderlands 2. Видається після підбору енергоблоку Вільгельма (завдання Вибуховий Експрес).

Опис і ціліРедагувати

Ви зайшли експериментальный енергоблок, який міг би стати вічним джерелом енергії для щитів Сховища. Роланд попросив вас віднести енергоблок лейтенанту Девісу. Допоможіть лейтенанту його встановити, добре?

  • Встановити експериментальный енергоблок в генератор щита Сховища.
  • Витягнути енергоблок.
  • Вставити гіперіонівський енергоблок.

Красунчик Джек обдурив вас. Ангел зрадила вас. Ласкаво просимо на Пандору. «Енергоблок», що ви здобули, виявився гіперіонівським блокіратором, який дав можливість Ангелу вимкнути щити Сховища. В даний момент місто піддається жахливому орбітальному бомбардуванню. Роланд зажадав, щоб ви разом зі Скутером запустили двигуни Сховища, зокрема - спробували запустити цикл ввімкнення свічок запалювання, котрі знаходяться в центрі міста.

  • Дістатися до центру міста.
  • Ввімкнути свічку 1.
  • Ввімкнути свічку 2.
  • Ввімкнути свічку 3.

Двигуни Сховища частково відновлені, і Ліліт каже, що для врятування Сховища їй потрібен ерідій.

  • Знайти Роланда.
  • Взяти зливки ерідія.
  • Віддати ерідій Ліліт.

Місто Сховище або (А) - злетіло, або (Б) - залишило цей світ. Ангел, штучний інтелект якої зрадив вас і Сховище, тепер стала вашою єдиною надією - тільки за допомогою Ангела ви зможете повернутися до друзів. Ніякова ситуація - Ангел попрохала вас відправитися в Морозильник, заморожене підземелля, що кишить щурами.

ПроходженняРедагувати

Виймаємо енергоблок і вставляємо новий, який ми знайшли раніше. На відеозв'язку з'являється Ангел і вимикає щити Сховища. Як виявилось, вона - з Джеком. Направляємось в центр міста, допомагаємо Скутеру активувати першу та третю свічки. Потім йдемо на допомогу Роланду. Збираємо ерідій і доставляємо його Ліліт. Дивимось за телепортацією Сховища та потім дістаємося до Морозильника.

"Сховище зникло. Що за чортівня. Повертайтеся в Три Роги-Долина."

ПриміткиРедагувати

  • Орбітальне бомбардування знищує неігрових персонажів Сховища (жителі), але, в той же час, завдає несуттєвого пошкодження персонажам гравців.
  • Локація, в яку треба повернутися, - так звана Три Роги-Долина; хоча, фактично, ви повинні повернутися до вимикача за межами Морозильника.
  • Річ для виконання місії - самородок ерідія - це невеликий шматок ерідія, який не ціниться в маркеті.
  • Гравці також можуть використати станцію телепорту, як тільки залишать Сховище через ворота і вийдуть в локацію Три Роги-Вододіл. Коли гравці знаходитимуться за межами локації Сховище, то буде видно, що Сховище неушкоджене, а місячний бомбардувальний корабель не бомбардує Сховище.

Випадкова вікі