FANDOM

Пустка
Місцевість | Карта

Load screen (20).png

Пустка
Моментне переміщення Пустка
Сусідні локації Мис Даль
Жителі Доктор Зед, Клептреп, Бандити, Скаґи, Ракки, Мотракк
Гра Borderlands

Пустка (англ. Arid Badlands) - перша локація Borderlands та усієї серії. Сюди прибувають Шукачі. Займає обширну територію та складена зі скелястих масивів та пустель, серед яких є покинуте місто Файрстоун. Більша частина локації під контролем бандитів, яких керує Следж. Інша частина зайнята скаґами та ракками.

ОписРедагувати

Пустка колись була промисловим парком Даль. Основна населена територія - поселення Файрстоун. Тут можна знайти фабрику переробки гравію та ще функціонуючу систему вітрогенераторів, що поставляє енергію найближчим установам. Розташована біля Могильної Шахти.

Цікаві місцяРедагувати

ФайрстоунРедагувати

Колізей ФайрстоунаРедагувати

Арена "Стогін"Редагувати

Підпільна арена Реда Зайбена. Розташована на півдорозі біля головної дороги між Файрстоуном та виходом на Мис Даль. Пройти до неї можна через підвісний місток. Коло арени розташовані всі три торгівельних автомати. Для оживлення гладіаторів тут існує система "Новий-Ви". Арена є круглим майданчиком, оточеним клітками з однієї сторони та глядацькими місцями з іншої.

Завдання:

Вовча УщелинаРедагувати

Відкрита місцевість у скелях коло Табору Титана. Повітряна турбіна знаходиться коло сплячого ракковулика. Звідси добре підстрелювати живність з гвинтівки, бо вони просто до вас не доберуться.

Завдання:

Мокра УщелинаРедагувати

Відкрита каналізація з трампліном у східній частині. Трамплін відділяє новачків від небезпек, що є за ним.

Аванпост Мертвих ПагорбівРедагувати

Розташований біля переходу у Мертві Пагорби. Тут можна знайти Шепа Сандерса, торгівельні автомати та Сідай-Ганяй.

Хижа Т.К.Редагувати

Невеликий край скелі коло Файрстоуна, де розташована хижа Т.К. Баха. Перед домом розташований город з опудалом. Хижа містить червону скриню, що можна знайти, відкривши парадні двері. На круту скелю можна заїхати на Кур'єрі. Стрибок з неї (на машині) дозволяє зависнути на 3 секунди.

Табір Загиблого ТитанаРедагувати

Підстанція ЗефірРедагувати

Ферма вітрогенераторів на півдні Пустки, що подає енергію у Файрстоун та бандитські поселення.

Завдання:

ІнтерНаціональна Клептрепівська РеволюціяРедагувати

Пустка знову виникає у останньому доповнені до Borderlands. Тут Шукачі будуть битися з ІНАКом та МІНАКом. Єдина доступна частина Пустки - автобусна зупинка. Мотель зруйновано МІНАКом, що дозволяє ховатися за уламками.

СкриніРедагувати

Основна стаття: Скрині у Пустці

ЖителіРедагувати

ВорогиРедагувати

Особливі ворогиРедагувати

ЗавданняРедагувати

Основна стаття: Завдання у Пустці

ПриміткиРедагувати

  • На скелі над магазином зброї можна знайти Клептрепа у кольорах Gearbox. https://www.youtube.com/watch?v=hjw7x5kbCDM
  • (Доповнення4) Перехід до Станції «Тартар» знаходиться зліва від зупинки. У оригінальній грі цей вихід відсутній - перестрибування стіни нічого не дасть.
  • (Доповнення4) На маленькій хижі перед воротами у Файрстоун єсхований плакат. Увійдіть у хижу і спробуйте вийти без присідання. На плакаті трохи видозмінений ружбай з торгівельного автомату.
  • (Доповнення4) На вітровому склі автобуса Маркуса написано "404 IN SERVICE". Це може бути посиланням на помилку веб-серверів - "404 - фаїл не знайдено".

Borderlands 2Редагувати

Основна стаття: Сердце Пустелі - Пустка

У "трохи" видозміненому виді ця локація зустрічається у другій частині серії. З поверненням пов'язано кілька фактів:

КартаРедагувати

ГалереяРедагувати

Основна стаття: Пустка/Галерея

Випадкова вікі