FANDOM

Псих
Псих-1
Стать Чомусь лише чоловіча
Раса Людина
Фракція Бандити
Рівень Варіюється
Гра Borderlands, Borderlands 2, Історії з Прикордоння

Псих (англ. Psycho) - символ та один з найпопулярніших ворогів в серії Borderlands. Виглядом та поведінкою коротко описує, чого очікувати від гри.

ОписРедагувати

Психи - нижча каста бандитів в ієрархії останніх. З ними ніхто не рахується, їх використовують в якості гарматного м'яса (вони, власне, і не проти). Психам абсолютно плювати на свої життя і вони готові віддати їх в бою абсолютно безоплатно. З метою допомоги іншим бандитам або просто для задоволення своєї спраги насильства - невідомо. Деякі з них, однак, стають ватажками. Причому командують, як правило, такими ж психами, як і вони самі. Як приклад можна згадати психа Скажений Бобик або Мізинчика. У бою психи, як правило, кричать щось не завжди виразне або просто голосно сміються. Майже всі психи в іграх носять маски.

BorderlandsРедагувати

У першій частині трапляються такі види психів:

  • Псих - прості психи. Мають середній рівень здоров'я і рідко носять щити. Озброєні пилосокирами. Завдають великої шкоди, але атакують в ближньому бою і досить повільно. Якщо ціль знаходиться на недосяжній в ближньому бою точці, то псих кидає в неї свою сокиру (при цьому в руці у нього з'являється нова 0_0). Якщо псих вирішить додати в ваше з ним протистояння трохи веселощів, то він ховає сокиру і бере в руку гранату. Псих вибухає через кілька секунд, несучи цим вибухом своє життя і завдаючи шкоди за площею. Якщо псих помре до детонації гранати, то вона впаде на землю і таймер продовжить відлік. Існує коротунна версія цих психів.
  • Палаючий псих - набагато більш небезпечний різновид. Запас здоров'я більше, щити зустрічаються частіше. Має високий опір вогняним пошкодженням, його не можна підпалити (вогонь завдає 0 одиниць утрати в секунду). При ударі може підпалити гравця. Прості психи поруч з ним іноді покриваються полум'ям - це працює посилення (прості психи наносять збільшеної шкоди). Також може стати камікадзе, але робить це рідше.
  • Шибайголовий псих - особливо сильний і живучий псих. Майже ніколи не носять щитів. Мають величезний запас здоров'я і під час бігу і атак постійно вертять головою, через що їм важко нанести критичної шкоди. Завдають величезної шкоди своїми атаками. У режим камікадзе не входять. Через величезну руку їх удар завдає шкоди півколом перед ними. Також, даний противник на відміну від звичайного психа і психа-коротуна не здатний метати сокиру, що робить тактику "бий і біжи" найефективнішою проти нього. Навіть стоячи на місці цей противник продовжує гарчати і трястися, що сильно ускладнює критичне влучання.

В доповненні ІнтерНаціональна Клептрепівська Революція зустрічаються всі зазначені види психів в їх робоВаріанті.

  • Душовик - психи в банді Шенка. Озброєні обрізком водопровідної труби. Ніколи не носять щитів, але є ще потужнішими, ніж звичайні психи. Судячи з усього - геї.

Borderlands 2Редагувати

У другій частині психи стали небезпечнішими, але менш універсальними (камікадзе-психи тепер окремий вид супротивників, а не режим у простих психів).

  • Псих (Маніяк) - після першої частини стали швидше бігати і атакувати, але завдають меншої шкоди і взагалі не носять щитів (в РІШХ отримують щити). Так само, як і в першій частині, вміють жбурляти у ворогів свої сокири, якщо ті перебувають у недосяжній для ближнього бою території. Сокиру можна збити влучним пострілом, але особливого сенсу в цьому немає, тому що ці самі сокири у психів, за традицією, нескінченні. Мають карликову версію.
  • Палаючий псих (Пекельний маніяк) - ненабагато сильніше простих психів. До того ж вони мають здатність "Факір" - псих приставляє свою вогнесокиру до рота і дихає, вражаючи вогнем конічну ділянку перед собою. Дихання завдає слабкі пошкодження, але гарантовано підпалює ціль. При першому проходженні не носять щитів, але отримують їх у РІШХ. Також, у цьому режимі вогненні психи отримують 50% опір до інших видів тимчасової стихійної шкоди (від шоку і корозії). Варто відзначити, що ці противники не є "вогняними" в повну міру: вони отримують повні пошкодження від вогню і не можуть підпалити гравця простою атакою.
  • Зашлакований псих - в чомусь схожі на попереднього товариша. Теж спочатку не мають щитів, але отримують їх на РІШХ, як і 50% Опір тимчасових стихійних ушкоджень. Відмінності:
    • ЗАМІСТЬ Здібності "Факір" мають здатність "Смердюче дихання", що завдає невисокі втрати, але 100% покриває цілі шлаком.
    • Є повноцінним стихійними ворогами: Імунозахищені до ефекту шлаку і можуть з деяким шансом накласти цей ефект при кожному ударі
  • Загартований псих (Арктичний маніяк) - рідкісний різновид, що зустрічається тільки в ході двох квестів. Ідентичні простим психам, але проаналізувавши бій з ними, можна побачити одну відмінність: вони не починають кульгати, як всі інші бандити, при втраті 80% і більше здоров'я.
  • Псих-самогубець (Маніяк-бомбіст) - вкрай небезпечний противник. Їхнє життя їм абсолютно не важливе, а от життя гравця вони забирають швидко і нещадно. Цей псих носить в руці гранату. Підбігши до цілі ближче, він зі сміхом піднімає руку з гранатою вгору і через 1,5-2 секунди вибухає, завдаючи величезної шкоди навколо себе. Самого психа рве в криваві бризки. Гранату можна вибити влучним пострілом в руку або потужним попаданням, збиваючим анімацію бігу. Тоді граната полетить за напрямком бігу психа (тобто в більшості випадків прямо у вашу сторону). Випавша з руки психа граната оповіщає гравця про вибух звуковим ефектом. Якщо ціль знаходиться поза досяжністю ближнього бою, то псих-камікадзе влаштовує своєму ворогові справжнє пекло, постійно закидаючи його гранатами. Якщо вбити психа, то граната вилітає за тим же принципом, що й при стрільбі в руку.
  • Броньований маніяк - особливо небезпечний вид психів. Зустрічаються тільки в режимі Істинного Шукача Хранилища. Одягнені в броню, що автоматично робить їх дуже стійкими до фізичного, вогняного і шокового пошкодженяя. Однак, вони дуже вразливі до корозії і не люблять вибухи. Їх броня, крім усього, знижує весь вхідний удар на чверть. Незахищеною залишається тільки голова.
  • Могильник - особливо рідкісний вид психів. Також зустрічається в режимі Істинного Шукача. Носять за спиною надгробний камінь, на голові циліндр, а в руках - лопата. Мають міцні щити і непоганий запас здоров'я. Воліють кидати в гравця корозійні гранати. Самі мають високий опір корозії.
  • (Супер) Шибайголовий псих (маніяк) - багато в чому схожі на самих себе в першій частині в плані тактики. Але поводяться дещо спокійніше (їм легше потрапити в голову) і мають ще більший запас здоров'я. На відміну від свого аналога з першої частини, вони навчилися метати свою зброю на відстань, отримали кілька нових моделей (як наприклад в Мороженій Ущелині зустрічаються психи з черепом корови на голові), а в місті м'ясників можна побачити супершибайголового психа, що сильно нагадує свого брата з першої частини. Також у другій частині замість пилосокири вони використовують шматки арматури з пилами, лезами і цвяхами в них.
  • Пірат-псих - вид психів, які зустрічаються на локаціях доповнення Капітан Скарлет та її Піратські Походеньки.
  • Реднек-черепоруб - вид психів з клану Реднеки, які зустрічаються в доповненні Криваве Весілля Шизанутої Моксі. На інших рівнях складності мають назви реднек-тикводолб і реднек-Давильник.
  • Цифровий псих - псих, якого можна знайти у додатку Набіг на ЦифроПік. На іншому рівні складності має назву Цифровий маніяк.
  • Цифровий псих-коротун - карлик-псих, якого можна знайти у додатку Набіг на ЦифроПік.
  • Цифровий шибайголовий псих - шибайголовий псих, якого можна знайти у додатку Набіг на ЦифроПік. На іншому рівні складності має назву Цифровий шибайголовий маніяк.
  • Сніговий псих - псих, якого можна знайти у додатку Як Маркус Свято Рятував. На іншому рівні складності має назву Злий сніжний псих і Розлючений сніжний псих.
  • Сніговий псих-коротун - карлик-псих, якого можна знайти у додатку Як Маркус Свято Рятував. На іншому рівні складності має назву Злий сніжний псих-коротун і Розлючений сніжний псих-коротун.
  • Співаючий псих - особливий псих якого можна знайти в локації Морожена Діра. Цей псих може заспівати вам веселу пісеньку.
  • Псих-різник - псих, який з'являється в доповненні Жахливий Голод Хижої Вусатої Ненажери. На іншому рівні складності має назву Кривавий псих-різник і Агресивний псих-різник.

БосиРедагувати

  • Даїшник-Маніяк - бос у першій частини. Сторожить ключ від лігва Следжа. Має величезний запас здоров'я, але йому дуже легко наносити критичні пошкодження. У бою або підбігає до гравців і б'є їх рукою, або жбурляє в них зв'язку гранат. Атаки досить потужні, але від них відносно легко ухилятися. Не рекомендується вбивати коротунів-психів; тоді у вас буде шанс отримати "Друге дихання".
  • Крематор Клейтон - в бою копіює поведінку палаючого психа, але набагато живучий, сильніший і до того ж захищений щитами.
  • Скажений Бобик - в бою поводиться також, як Псих-самогубець, але не може сам себе вбити.
  • Дикун Лі - зустрічається серед рукопиків. У бою схожий на звичайного психа, але завжди носить щити і вміє стрибати на велику відстань, завдаючи при цьому шкоди за площею.
  • Асасин Ріт - один з асасинів Гіперіона. Ідентичний в бою Дикуну Лі, але при цьому є вогняним ворогом: підпалює при атаці, майже невразливий до вогню.
  • Шестерник - є унікальним психом, але через слабкі пошкодження і низьке здоров'я не здатний завдати великої шкоди, вмирає з 1 пострілу.
  • Пикостріл - "Дружній" псих, з нестримним бажанням отримати кулю в лоб.
  • МакНеллі - шибайголовий псих, що зустрічається в завданні "Загибель".

ТактикаРедагувати

Проти простих психів ідеально підходять ружбаї - низький запас здоров'я психів і високий шанс потрапити в голову роблять свою справу - псих знищується з одного-двох неприцільних пострілів.

У другій частини, самогубці доставляють чимало проблем, але мають низький запас здоров'я. Їх краще знищувати за допомогою ружбаїв (якщо підбігли близько), автоматів і кулеметів (якщо знаходяться на середній дистанції) і снайперських гвинтівок (якщо ціль далеко). Проти них непогано підходить вибухова зброя: вибух приголомшує психа і той губить при цьому гранату - хороший момент, щоб застрелити психопата.

Проти шибайголових психів краще використовувати ружбаї з найкращим поєднанням потужності і скорострільності. Намагайтеся цілитися здоровилі в голову - іноді атака його глушить і той на пару секунд зупиняється (але при цьому йому важко нанести критичної шкоди). У другій частині не гріх буде використовувати ракетниці. Псих у вузькому просторі може покришити гравця будь-якого класу за кілька секунд.

ЦитатиРедагувати

Основна стаття: Псих/Цитати

ФактиРедагувати

  • Псих є символом Borderlands і присутній на обкладинках гри.
  • У Borderlands 2 один з Шукачів є психом.
  • У Borderlands 2 образ психів був змінений, тепер вони мають тату і змінений зовнішній вигляд, тим часом як у першій частині тату були відсутні.
  • У Borderlands: The Pre-Sequel психи показані тільки у вступному ролику і на обкладинці гри. Альтернативою Психів в самій грі є Лунатики.
  • Психи вважаються одним з головних символів всесвіту Borderlands і нерідко з'являються в косплеях і артах на тематику гри.
  • Періодично плутаються під ногами в грі Історії з Прикордоння - беруть участь у гонках, влаштовують вечірки зі зрізаними пиками, гинуть від меча Зер0.

ГалереяРедагувати