FANDOM

Професор Накаяма, припускаю?
Професор Накаяма Припускаю.jpg
Локація Грот Мисливця
Рівень 50
Нагорода $6502, 19554 XP, автомат / щит
Гра Borderlands 2
DLC Велике Полювання Сера Хаммерлока
Тип завдання Сюжетне

Професор Накаяма, припускаю? (англ. Professor Nakayama, I Presume?) - друге сюжетне завдання в доповненні Велике Полювання Сера Хаммерлока до Borderlands 2.

ЦіліРедагувати

  • Знайти величезного Скальва.
  • Убити Термітажа.
  • Знайти селище дикунів.
  • Убити божество дикунів.
  • Врятувати Клептрепа.
  • Врятувати Клептрепа знову.

ВиконанняРедагувати

Завдання видається одразу після завдання Землі Без Нагляду. Шукачам потрібно проїхати на південь карти, до гірського проходу. Крізь нього необхідно пройти пішком. На шляху гравці зустрінуть дріфтерів і спор, а на іншій стороні проходу до них додадуться бороки. Після ущелини не потрібно одразу стрибати вниз, а гравці повинні пройти по лівому краю. Там буде перехід до локації Харибдовий Гай.

Термітаж з'являється, як тільки певну кількість скальвів убито в його "арені". Він спочатку кидається до своєї цілі, і, як тільки підходить на достатню відстань, накидається зі шквалом атак ближнього бою. Якщо атаки уникнуто, Термітаж продовжує мчати з великою швидкістю. Потім він використовує напад на коротку відстань, котрий, здається, породжує атаку на основі кислоти. Атака ближнього бою завдає значного ушкодження, поки кислотний напад ушкоджує незначно, проте, також, має засліплюючий ефект. Такий стиль нападу продовжується на протязі всього бою, доки Термітажа не переможено.

Після битви з Термітажем Шукачі Хранилища залишають печеру і на транспорті добираються до селища дикунів в цій же локації. В селищі, персонажів буде атаковано дикунами. Потрібно пробитися крізь них, пройшовши по декількох сходах до ліфта.

Ліфт підніме Шукачів Хранилища на верхній ярус селища, де в центрі буде зграя дикунів, що поклоняються Клептрепу. Клептреп, як і завжди, все зіпсує і гравців атакують дикуни. Після розправи над дикунами, завдання буде завершено.

"Ви знайшли і врятували... Клептрепа. Що Ви наробили?!"

ПриміткиРедагувати

  • Оригінальна назва завдання "Professor Nakayama, I Presume?" - це посилання до цитати журналіста від 10 листопада 1871 року, після того, як він побачив білу людину в центрі Африки. Його цитата була такою: "Dr. Livingstone, I presume?" (Доктор Лівінгстон, припускаю?). Девід Лівінгстон — шотландський місіонер, видатний досліджувач Африки.

Випадкова вікі