FANDOM

Професор Накаяма
Nakayama01
Злючий геній
Раса Людина
Фракція Противники, Гіперіон
Статус Живий, може себе вбити
Локація Термінус
Гра Borderlands 2

Професор Накаяма (англ. Professor Nakayama) - головний антагоніст доповнення Велике Полювання Сера Хаммерлока і неігровий персонаж в Borderlands: The Pre-Sequel. Він збожеволів після смерті свого кумира, Красучника Джека, і намагався клонувати його на континенті Еґрус. Його одержимість привела до конфлікту з Шукачами Хранилища, яким він намагається помститися за вбивство Джека.

Участь у Borderlands: The Pre-SequelРедагувати

Вперше Накаяма з'являється, коли Шукачі Хранилища за завданням Термінове Повідомлення звільняють його з в'язниці. Всі його завдання спрямовані на залучення уваги Джека до своєї персони. У процесі проходження завдань Накаями, можна зрозуміти, що почуття, які він проявляє до Джека, мають гомосексуальний характер. Також, Накаяма зізнається, що за освітою він ніякий не генетик, а флорист (генетиком він представився, щоб поступити на роботу до Гіперіону).

ЗавданняРедагувати

Участь у Велике Полювання Сера ХаммерлокаРедагувати

Накаяма - це маленький, жилкуватий чоловік зі слідами передозування ерідієм. Він імплантував собі шлаковий роботизований кулемет, який стирчить у нього зі спини над правим плечем. Накаяма обожнює Красунчика Джека, улесливо захоплюється буквально кожним його словом і жестом. Впадаючи в глибокий відчай після його смерті, клянеться "присвятити своє життя тому, щоб воскресити Красунчика Джека і знищити його вбивцю!" Накаяма намагається діяти обачливо, жорстко і зухвало, як справжній "Злий геній", але явно не справляється з цією роллю. У міру розвитку сюжету, помічаючи що Сер Хаммерлок і Шукачі жодним чином не сприймають всерйоз його "злодійські" потуги, все більш нервує, дратується і втрачає залишки здорового глузду .. Після того, як гравець вбиває фінального боса Джекенштейна, Накаяма нарешті виходить зі свого укриття і наївно стверджує, що хоча він в жаху від того, що зіткнувся з Шукачами обличчям до обличчя, у нього все ще є шанси перемогти їх. Однак перш ніж почати атакувати, він втрачає рівновагу, падає по щаблях драбини і згортає собі шию.

ПриміткиРедагувати

  • Під час гри Накаяма часто демонструє відсутність здорового глузду. Він має звичку говорити Шукачам Хранилища про свої плани заздалегідь, в чому після сильно кається.
  • Коли Накаяма втратить рівновагу, гра продовжиться, передавши управління назад гравцеві. Гравцеві, однак, не потрібно нічого робити, тому Накаяма, падаючи вниз сходами сходи, сам ламає собі шию і вмирає.
  • Опудало професора Накаями можна знайти в першому епізоді Історії з Прикордоння, а так само головні герой Різ заходить через його ID-чіп в мережу Гіперіона, де можна почути слова Накаями, розум якого зберігся.

ГалереяРедагувати

Див. такожРедагувати

Випадкова вікі