FANDOM

Промивання (англ. Thoughtlock) – навичок Майї, який знаходиться в 6-му ярусі гілки Рух.

«Ти мене ще пригадаєш!»

ОписРедагувати

Захоплення змушує ворогів битися один проти одного замість блокування їх у повітрі.

ЕфектиРедагувати

  • Шанс навернення ворога: +100%
  • Час тривалості активного навичка: +4 секунди

ПриміткиРедагувати

  • Незважаючи на внутрішньоігровий опис цього навичку, Промивання не збільшує відновлення Захоплення Майї на 3 секунди.
  • Може змусити інспекторів лікувати Шукача так само, як і вантажників.
  • Роздратовані Голіафи під дією Промивання все одно атакують обидві сторони.
  • Вороги, яких неможливо взяти в Захоплення, також не можуть опинитися під дією Промивання.
  • Промивання збільшує базову тривалість Захоплення до 9 секунд. Рівні навичку Затримка ще сильніше збільшують це.
  • Обидва навички Групування та Фаетон активуються на цілі, що під дією Промивання.
  • Навички Катастрофа, Радість та Свинцевий Пінбол є активними напротязі тривалості Промивання. Якщо ціль під дією Промивання помирає, то активується навичок Приємний Подарунок.
  • В грі існує помилка, коли використання навичку Промивання на коконі варкіда в результаті призведе до того, що кокон не відкриється, доки не отримує ушкодження.
  • Вороги під дією Промивання з'являються в якості союзників і не можуть бути ушкодженими іншими Шукачами.
  • Червоний текст - посилання на гру "Remember Me".

Навички Майї
Захоплення
Рух Гармонія Катаклізм