FANDOM

Прихватизація
Прихватизація
Локація Пилкозубова Западина
Видає Брік
Рівень 26
Нагорода 6126 XP, налаштування зовнішнього вигляду (скін)
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне

Прихватизація (англ. Capture the Flags) - побічне завдання в Borderlands 2, котре видає Брік в локації Сховище. Виконується в локації Пилкозубова Западина.

ОписРедагувати

"Настав час стерти Пилкозубів з лиця землі!"

Не дивлячись на багаторічну війну з кланом Пилкозубів, М'ясникам так і не вдалося захопити хоча б частину ворожої території. Проте Брік сподівається, що Ви це зміните. Якщо Ви зможете пІдняти три прапори М'ясників у Пилкозубовій Западині, крутість М'ясників назавжди увійде в історію.

ЦіліРедагувати

  • Встановити прапор Пилкозубів-Ходулочників.
    • Використати генератор Пилкозубів-Ходулочників.
    • Підняти прапор Пилкозубів-Ходулочників.
    • Знищити генератор Пилкозубів-Ходулочників.
  • Встановити прапор Палючих Залишків.
    • Використати генератор Палючих Залишків.
    • Підняти прапор Палючих Залишків.
    • Знищити генератор Палючих Залишків.
  • Встановити прапор Резервуару.
    • Використати генератор Резервуару.
    • Підняти прапор Резервуару.
    • Знищити генератор Резервуару.

ПроходженняРедагувати

Прапор Пилкозубів-Ходулочників знаходиться в задній частитні долини, щоб до нього дістатися, Вам потрібно буде пробитися через бандитів. Як тільки генератор запуститься, бандити почнуть атакувати хвилями з усіх сторін. Якщо вони завдадуть достатнього пошкодження, його треба буде поремонтувати, щоб відновити повільне підіймання прапора. Близькість нападу гарантує, що пошкодження генератора досить ймовірне.

Прапор Палючих Залишків знаходиться у відкритому місці Палаючих Залишків. Район малонаселений одними бандитами, але тут є також землетряси, які можуть нападати, якщо хтось заходить у воду. Хвилі ворогів будуть складатися зі стерв'ятників, які наближаються від Стерв'ячого Гнізда і будуть десантувати по парі мародерів для атак з поверхні землі. Кількість укриттів обмежена, але тут є низька огорожа, яка пропонує середній рівень захисту від мародерів.

Генератор Резервуару знаходиться за межами Резервуару далеко від будинків бандитів. Бандити з'являться з вулиці, коли генератор включається і стерв'ятники можуть атакувати від Стерв'ячого Гнізда. Більшість цілей будуть на великих відстанях, наближаючись в відкриту, тому зброя для дальніх дистанцій ідеально підходить для знищення ворогів на далеких відстанях, перед тим, як вони наблизяться достатньо, щоб ушкодити генератор.

КартаРедагувати

"М'ясники назавжди!"

ПриміткиРедагувати

  • Якщо Розлючений голіаф зламає генератор, він буде продовжувати намагатися атакувати його безкінечно, навіть якщо генератор не може бути пошкоджений надалі.
  • Вороги будуть продовжувати прибувати для атаки генератора і будь-якого Шукача Хранилища, що його захищає, навіть якщо генератор зламаний. Після того, як прапор піднято до найвищої точки, вороги перестануть прибувати.

Випадкова вікі