FANDOM

Привід Вийти
Привід Вийти.png
Локація Харибдовий Гай
Видає Клептреп
Рівень 50
Нагорода $6502, 19554 XP, реліквія
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне

Привід Вийти (англ. The Rakk Dahlia Murder) - побічне завдання в доповненні Велике Полювання Сера Хаммерлока до Borderlands 2. Видає Клептреп в локації Харибдовий Гай. Виконується в цій же локації.

ОписРедагувати

"Уууух! Аааахх!"

Рідкісне створіння на ім'я Ракканот виходить із лігва тільки в тому випадку, якщо побачить яскраве світло або почує неймовірний гуркіт. Вам потрібно виманити та вбити його.

ЦіліРедагувати

  • Викрасти ракету.
  • Встановити ракету.
  • Вистрілити з гармати.
  • Вбити Ракканота

ВиконанняРедагувати

Ракканота має бути знищено і це вимагає вибухово-світлового шоу, щоб привернути крилату загрозу. Підходящий феєрверк може бути знайдений в руках дикунів в Нижній ущелині. Після того, як ракету для феєрверка отримано, її потрібно розмістити в пусковій трубі в Сонячних болотах. Це знаходиться на мисі над болотом.

Ракканот, привернутий вибухаючою ракетою, дрейфуватиме вниз з-за хмар, щоб дослідити порушення спокою. Це гігантських розмірів корозійний ракк з характерним золотисто-зеленого кольору слідом, що випливає позаду нього. Ракканот атакує за допомогою смертельних корозійних вибухів згори, не обтягуючи себе раптовими нападами зблизька, але залишаючись у повітрі і бомбардуючи свої цілі з висоти.

На скелястому оголенні, з якого було запущено ракету, не існує укриття, проте Ракканот послідує нижче, якщо його здобич падає назад вниз до води болота. Звідси можливо принести в гру спритність і вогневу міць аероглісера і вбити ракка з точки відносної безпеки.

"Завдяки вашим диявольським зусиллям, Ракканота більше немає."

ПриміткиРедагувати

  • Ракета для феєрверку: "Один з найкращих винаходів, що коли-небудь прикрашали Пандору; Феєрверк... Славний."
  • Оригінальна назва місії - посилання до нерозкритого вбивства Чорної Жоржини в Каліфорнії в 1947 р.

Акстон - Привід Вийти (Велике Полювання Сера Хаммерлока)09:56

Акстон - Привід Вийти (Велике Полювання Сера Хаммерлока)

Випадкова вікі