FANDOM

Привиди минулого
Привиди минулого.jpg
Локація Мис Даль
Видає Дошка Об'яв Лакі
Рівень 18
Нагорода 5280XP, $2893, Вибуховий артефакт
Гра Borderlands
Тип завдання Побічне

Привиди минулого (англ. Ghosts of the Vault) - побічна завдання в Borderlands. Завдання видає Дошка Об'яв Лакі в локації Мис Даль. Завдання виконується там же.

ОписРедагувати

Це Патріція Танніс. Я проводила розкопки на Мисі Даль і була дуже близька до стихійного артефакту, ймовірно, пов'язаного з Хранилищем. Мені довелося залишити розкопки, коли моя безмізка команда втекла. Вони сказали, що побачили привидів, снігових людей або щось в цьому дусі. Сподіваюся, ти не один їх цих забобонних бовдурів, тому я пропоную тобі добути артефакт. Я відправила тобі код від вантажного ліфта, так що ти зможеш потрапити на розкопки.

ЦіліРедагувати

  • Обстежте розкопки з примарами і добудьте стихійний артефакт.

ПроходженняРедагувати

Відправляйтеся до розкопок, відзначеним на карті. Ясно, що святе місце порожнім не буває, і на поверхні ви зустрінете чималу кількість бандитів. Використовуйте ліфт, щоб спуститися безпосередньо до місця досліджень.

Після спуску, прямуйте у великій церемоніальний зал, де вам дійсно належить битися з примарами померлої цивілізації, а саме з духом ерідіанця і Духом старійшини. На щастя, вони смертні і уразливі для вашої зброї (особливо для шокової), так що перебийте їх без найменшого страху. Потім підійдіть до великого кристалу в дальньому кінці зали, щоб взяти стихійний артефакт. Ясна річ, ви можете залишити його собі.

Ви знайшли стихійний артефакт, про який мовила Танніс. Сподіваємося вона не буде проти, якщо він буте при тобі.

Випадкова вікі