FANDOM

По Вашу Душу
Локація Пар і Електрика Шульги
Видає Дошка Об'яв
Рівень 8
Нагорода 791 XP, $165, пістолет або пістолет-кулемет
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне

По Вашу Душу (англ. Assassinate the Assassins) - побічне завдання в Borderlands 2. Отримується на Дошці Об'яв в локації Сховище. Виконується в локації Пар і Електрика Шульги. В цьому завданні Вам потрібно убити асасина Уота, асасина Онея, асасина Ріта і асасина Руфа.

ОписРедагувати

Роланд підозрює, що чотири асасина з «Гіперіону» переховуються в місці Пар і Електрика Шульги. Він доручив Червоним вартівникам, які знаходяться там (тобто Вам), знайти та знищити асасинів. Виявиши запис ЕХО, Ви дізналися, що Джек відправив цих асасинів по слідам сирени на ім'я Ліліт. Джек вважає, що вона ховається в Сховищі.

ЦіліРедагувати

ПроходженняРедагувати

Вам доручено розправитися з чотирма асасинами, які переховуються в долині Три Роги. Відправляємось туди та входимо до локації Пар і Електрика Шульги. Тут Ви знайдете першого асасина. Вбийте його з пістолету. Підбираєте аудіозапис. Не поспішайте йти до другого, спочатку розчистіть територію від мародерів. Як тільки Ви підійдете до воріт, звідти вирветься асасин з ружбаєм і багато психів-самогубців. Для вбивства асасина використовуйте гвинтівку. Забиріть аудіозапис. Спустіться нижче, розправтеся з третім асасином, котрий любить вступати в ближній бій. Таким чином убийте і його (рукопашною атакою). Підніміться до четвертої арени. Розчистіть територію - тільки тоді з'явиться останній асасин. Він вельми сильний в ближньому бої та з великим запасом здоров'я. Намагайтесь заманити його до фіолетових барелів та, підірвавши їх, коли він поряд, швидко розстріляйте ворога.

КартаРедагувати

Текст ЕХО-записівРедагувати

Джек - Послухайте, ви, тупі вбивці: потрібно знайти сексуальну бабу з синім татуюванням і суперздібностями. Вона - сирена. Звати Ліліт. Вважається, що вона померла в Новій Гавані, але я впевнений, що вона ховається в районі Сховища. Якщо натрапите на її слід, дайте знати - і я заплачу вам стільки, що зможете відгрохати собі маєток із купи маленьких маєточків. Вільні. Так, тільки що зміркував, що вона вас всіх переб'є, якщо я вас не попережу: всі сирени володіють різними суперовими здібностями. Ви не можете... повторюю, не можете здолати її в бою один на один. Побачите Ліліт - зв'язуйтеся зі мною. Я її завалю, а ви - ні. Я - так, ви - ні!"

Знайшов старий запис, що допоможе вам з цією сиреною.

Патріція Танніс - я спостерігала за сиреною Ліліт ще з відкриття Хранилища. Схоже, вона використовує ерідій для підсилення своїх природніх здібностей до Фазового Стрибка - це дозволяє припустити, що між сиренами, ерідієм та Сховищем існує якийсь зв'язок. Я з'ясувала ще дещо: по-перше, її бісить, коли у неї виривають пасма волосся під приводом, що вони потрібні для експериментів; і по-друге, на смак вони, як маслини... ні, почекайте... як смажені пікулі.  

Джек - оскільки ви, недоумки, не вмієте слухати, повторюю ще раз: досить тягнути сюди фальшивых сирен. Одночасно у Всесвіті може існувати тільки шість сирен, і трьох із них я вже знаю... Не потрібно плескати, що вам пощастило знайти одну із трьох, що залишились, і підсовувати дохлих дівок, на яких ви намалювали тату. Згоден, спочатку мене це забавляло, але на десятий раз - остогидло. Весь кабінет провоняв кров'ю та дешевими фломастерами. Так що, припиняйте!

Роланд - якщо ти слухаеш це повідомлення - значить, тобі вдалося вбити гіперіонських шпигунів. Плата додається... Червоні вартівники дякують тобі, солдат.

"Зі смертю асасинів, Сховище повинно бути безпечним в даний час."

ЗдобичРедагувати

  • З Уота може випасти пістолет-кулемет Комерсант, з Онея - пістолет Суддя, з Ріта - гвинтівка Фремінґтон, з Руфа - ружбай Пес.
  • Є підвищений шанс, що при вбивстві одного з асасинів може випасти пістолет-кулемет Імператор.
  • З будь-якого з чотирьох асасинів може випасти скін для персонажів.
Акстон Ґейдж Кріґ Майя Сальвадор Зер0
AxtonBlackOps.jpg Gaige-Skin-None Blacker.png BLACK AS DAY.jpg Darkfocus maya.jpg Black is Back.jpg Zer0-Dark Night.jpg

Сальвадор - По Вашу Душу (Вот та Оней)30:12

Сальвадор - По Вашу Душу (Вот та Оней)

Сальвадор - По Вашу Душу (Ріт і Руф)27:09

Сальвадор - По Вашу Душу (Ріт і Руф)

ПриміткиРедагувати

  • Імена асасинів на англійській мові - Wot, Reeth, Rouf, що є анаграмою від Two, Three и Four, а Oney - пишеться схоже на One.
  • В англ. версії завдання використовуються різні терміни в цілях для вбивства асасинів. Останній термін (англ. MDK) означає "Murder Death Kill" - цей термін був введений в фільмі "Руйнівник" (англ. Demolition Man) 1993 р.

Випадкова вікі