FANDOM

Покращення - модифікації інвентарю виробництва Даль, що купуються на Чорному ринку Ерла в Сховищі за ерідій, або одержувані в якості нагороди за сюжетні завдання, які дозволяють збільшити кількість боєприпасів, місць в інвентарі або осередків в банку.

ЯкістьРедагувати

Існує 9 видів рідкості покращень:

  1. Білий - 4 Ерідія.
  2. Зелений - 8 Ерідія.
  3. Синій - 12 Ерідія.
  4. Фіолетовий - 16 Ерідія.
  5. Оранжевий - 20 Ерідія.
  6. Серафімський (1)* - 50 Ерідія.
  7. Серафімський (2)** - 100 Ерідія.
  8. Перламутровий (1)** - 150 Ерідія.
  9. Перламутровий (2)** - 200 Ерідія.

(*) - це покращення було додано в Режим Величного Шукача.

(**) - це покращення було додано в оновленні 1.6.0.

РізновидиРедагувати

  • Покращення для рюкзака - назавжди збільшує кількість речей, які ви можете нести в рюкзаку на 3.
  • Покращення для банку - назавжди збільшує кількість речей, які ви можете зберігати в банку на 2.
  • Покращення для пістолетів - назавжди збільшує кількість патронів для пістолета, які ви можете нести, на 100.
  • Покращення для пістолетів-кулеметів - назавжди збільшує кількість патронів для пістолета-кулемета, які ви можете нести, на 180.
  • Покращення для автоматів - назавжди збільшує кількість патронів для автомату, які ви можете нести, на 140.
  • Покращення для ружбаїв - назавжди збільшує кількість патронів для ружбая, які ви можете нести, на 20.
  • Покращення для гвинтівок - назавжди збільшує кількість патронів для гвинтівки, які ви можете нести, на 12.
  • Покращення для РПГ - назавжди збільшує кількість снарядів для РПГ, які ви можете нести, на 3.
  • Покращення для гранат - назавжди збільшує кількість гранат, які ви можете нести, на 1.

Див. такожРедагувати

ПриміткиРедагувати

  • Необхідна кількість за 7 рангів покращення для одного типу переносимих боєзапасів - 210 Ерідію, а покращення для банку і рюкзака за 9 рангів - 560 Ерідію. Сумарна кількість Ерідію, необхідного для покупки всіх покращень на Чорному ринку становить 2 590 зливків Ерідію.