FANDOM

Позитивний Образ
Позитивний Образ.jpg
Локація Піски
Видає Еллі
Рівень 12
Нагорода 1584 XP, реліквія Форсажна Камера
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне

Позитивний Образ (англ. Positive Self Зображення) - побічне завдання в Borderlands 2, котре видає Еллі в локації Піски. Виконується тут же.

ОписРедагувати

Краса - поняття відносне.

Реднеки, що живуть в Пісках, наробили прикрас для автомобилю, щоб висміяти зовнішній вигляд Елли. До нещастя для Реднеків, Еллі прикраси сподобались, і вона вирішила використати їх для декорування. Еллі попросила Вас знищити всі машини з такими прикрасами та принести ці прикраси до неї.

ЦіліРедагувати

  • Зібрати прикраси "Еллі": 0/6.
  • Розмістити прикраси: 0/6.

ПроходженняРедагувати

Еллі хоче прикраси, що місцеві бандити прикріпили на своїх авто, і це тягне за собою знищення їхніх машин. При знищенні кожного транспортного засобу, буде випадати на землю прикраса. Прикраси підбираються автомобілем, в якому сидить гравець - просто потрібно проїхати по прикрасі або прикраса повинна впасти на автомобіль гравця. Гравцям не потрібно виходити з авто для підбирання прикрас, так як прикраси під бираються автоматично, достаньо проїхатися на автомобілі поруч з ними.
Після того, як зібрано всі шість зразків прикрас, їх потрібно розмістити в гаражі Еллі і місію можна здати Еллі.

"Успішно розставивши прикраси Еллі в її гаражі, Ви тепер можете додати вміння "Оздоблення інтер'єру" до списку своїх навичок.

Випадкова вікі