FANDOM

Повернутись на Початок
Локація Пандорщина
Видає Дошка Об'яв Пандорщини
Рівень 50
Нагорода $6502, 9777XP, гвинтівка / ружбай
Гра Borderlands 2
DLC Велика Різанина Містера Торрга
Тип завдання Побічне

Повернутись на Початок (англ. Totally Recall) - побічне завдання в доповненні Велика Різанина Містера Торрга до Borderlands 2. Видає Дошка Об'яв Пандорщини. Виконується в локації Бар Піро Піта.

ОписРедагувати

"Не пий і стріляй."

Містер Торрг повідомив Вам, що майже все пиво в барі Піро Піта отруєне. Він хоче, щоб Ви убили бандитів і забрали пиво, щоб ті не померли від отруєння. Бандити все одно здохнуть, так що логіка даного плану прагне до нуля.

ЦіліРедагувати

  • Підібрати зіпсоване пиво: 0/21

ПроходженняРедагувати

Необхідно забрати 21 пляшку отруєного пива у байкерів в Барі Піро Піта. Байкери взагалі ворожі й один до одного, що може зіграти гравцям на руку. Багато з них - захищені цілі, і більшість з них озброєна пістолетами-кулеметами або автоматами. Лише декілька з них коли-небудь вийдуть через головні двері в передній частині бару, тому зона входу до бару може бути використана за необхідності, як безпечна зона.

"План Містера Торрга був цілковито безглуздим, але в кінці-кінців Ви отримали гонорар."

ПриміткиРедагувати

  • Зіпсоване Пиво: "Допоможе Вам сп'яніти і/або померти."

ПриміткиРедагувати

  • Завдання може бути виконане з місією Битва II: Барні Розбірки або пізніше. Успіх або невдача завдання Битва II: Барні Розбірки не впливають на результат даної місії - завдання просто постачає ворогів.

Випадкова вікі