FANDOM

План Б
План Б
Локація Сховище
Видає Скутер
Рівень 9
Нагорода 1450 XP, $24, додатковий слот для зброї
Гра Borderlands 2
Тип завдання Сюжетне

План Б (англ. Plan B) - шосте сюжетне завдання в Borderlands 2, яке видає Скутер в Сховищі. Виконується там же.

ОписРедагувати

Ви дісталися до Сховища. Все було б чудово, якби людина, яку ви розшукуєте - Роланд, ватажок Червоної Варти - не зник незадовго до вашої появи. Роланд зник, а без нього Червона Варта Сховища безпорадна. Роланд залишив міському механіку Скутеру детальні інструкції на випадок свого зникнення. Скутер попрохав вас допомогти йому виконати ці інструкції - здійняти в повітря Сховище - котре, якщо ви не забули, є старим гірничодобувним кораблем - та відвести його якомога далі від Красунчика Джека.

ЦіліРедагувати

  • Допомогти Скутеру з планом Б.
  • Вставити перший акумулятор.
  • Вставити другий акумулятор.
  • Вставити третій акумулятор.
  • Купити що-небудь у Шизанутого Ерла.
  • Вставити останній акумулятор.
  • Поговорити з червоним вартівником.
  • Дістати ключ від командного центру Роланда.
  • Відчинити двері в командний центр Роланда.
  • Обшукати командний центр Роланда.

ПроходженняРедагувати

Поспілкувавшись з Дейвом, підходимо до Джессапа біля ворот. Проходимо в місто, дістаємося до механіка Скутера.

Він повідомить нам про план Б, тобто про план, по якому ми повинні діяти, якщо Роланд раптом зникне. Беремо ерідій та забираємо з майстерні пару акумуляторів.

Встановлюємоі їх у місті, потім прикупимо що-небудь у Ерла, щоб отримати в подарунок третій акумулятор. Ерідій дозволяє збільшувати кількість переносимих боєприпасів для кожної зброї,а також дозволяє збільшувати кількість місць в рюкзаці/банку.

Встановлюємо акумулятор і спостерігаємо за спробою злету міста. Спроба закінчується невдало, тому йдемо до дому Роланда. Червоний вартівник повідомить, що Роланд залишив для нас повідомлення. Заберемо у нього ключ і увійдемо в штаб.

"Тепер, коли ви потрапили в штаб-квартиру Роланда, вам слід пошукати навколо будь-які підказки для виявлення його місцезнаходження."

ПриміткиРедагувати

  • Чорний Ринок стає доступним, коли ця місія виконана.
  • Ключ від командного центру Роланда - ключ до архівів Сховища, де Роланд побудував свій командний центр.
  • При першому проходженні гри, нагорода за цю місію - додатковий слот для зброї.
  • Якщо при першому проходженні всі апгрейди на Чорному Ринку придбані раніше цієї місії, проходження гри стає неможливим в одиночному режимі.

Borderlands 2 - Ґейдж 15 План Б

Borderlands 2 - Ґейдж 15 План Б

ГалереяРедагувати