FANDOM

Переселення Душ
Переселення Душ
Локація Кровомісна Фортеця
Видає ШІ вантажника 1340
Нагорода Щит 1340 / Ружбай 1340,
XP (сума варіюється)
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне

Переселення Душ (англ. Out of Body Experience) - побічне завдання в Borderlands 2. Видає ШІ (штучний інтелект) Вантажник 1340 в локації Кровомісна Фортеця. Можна взяти після завдання Очманіла Рятувальна Операція.

Опис і ціліРедагувати

Після того, як бандити вибили ШІ вантажника №1340 із його корпусу, він попросив знайти для нього нове тіло. Можливо... При цьому він декілька разів буде намагатися вбити Вас, але в цьому нічого нового для Вас немає. Зараз вантажник №1340 хоче, щоб Ви помістили його в корпус не функціонуючого робота-будівничого.

Ви розмістили ШІ вантажника в корпусі робота-будівничого, але він намагався Вас убити. Ви перемагаєте вищевказаного будівничого і зараз Вам потрібно знову взяти ШІ вантажника і знайти для нього нове тіло. На цей раз вантажник №1340 хоче, щоб ви помістили його ШІ в корпус нефункціонуючого бойового вантажника.

Після чергової перемоги, ШІ №1340 здається. Він декілька разів намагався вбити Вас, але зараз, вочевидь, хоче тільки провести залишок свого робожиття всередині радіоприймача в Сховищі.

  • Знайти радіо.
  • Вставити ШІ.
  • Убити радіо №1340.

Ви вставили ШІ в корпус радіоприймача, але це його не зупиняє - він намагається вбити Вас за допомогою жахливої поп-музики. Можливо, Вам варто знищити радіоприймача та знову підібрати ШІ. Можливо на цей раз він все-таки припинить на Вас нападати.

Він декілька разів намагався вбити Вас, але зараз, здається, хоче тільки допомагати Вам, знищуючи інших людей: він попросив вставити його в щит або в зброю.

або

ПроходженняРедагувати

Рішуче пішкуйте до фортеці Кровомісів, винищуючи все на своєму шляху, доки не побачите двох дебілів, які били робота, який від цього бомбанув. З нього випаде деталь. Огляньте її та візьміть квест. Йдіть до активної мітки, що розміщена в Бастіоні Кровомісів, і встановіть процесор ШІ в робота, що чимось нагадує того, який утримував Роланда. Вбийте цього робота та його прибічників.

Герой, судячи з усього, не вчиться на своїх помилках. Підберіть процесор ШІ. Знову йдіть до активної відмітки та встановіть в робота процесор ШІ. Знищіть робота - краще це зробити з ракетниці. Зверніть увагу на присутність інспекторів.

Підберіть процесор, поверніться в Сховище, зайдіть до бару Моксі та встановіть процесор в радіоприймач. Після негативної реакції і невдоволення публіки, зруйнуйте радіоприймача та заберіть процесор ШІ. Тепер віддайте процесор або торговцю Маркусу, або Зеду.

КартаРедагувати

"(Зітхає). Я здаюся. Ти переміг. Мої спроби вбити тебе дійсно скінчилися. Моє єдине бажання - допомагати тобі вбивати інших. Віднеси мене до того, кого звуть Зед, якщо хочеш, щоб я був щитом; або - до Маркуса, якщо хочеш, щоб я був ружбаєм."

ПриміткиРедагувати

  • Якщо в Бастіоні Кровомісів спочатку підійти до тіла бойового вантажника, а не до будівничого, то на тілі вантажника буде активним місце встановлення процесора ШІ. При цьому місце встановлення буде взаємодіяти з гравцем, але вставити процесор не вдасться.

Випадкова вікі