FANDOM

Пар і Електрика Шульги
Місцевість | Карта

468px-Southpaw Steam & Power 1

Пар і Електрика Шульги
Моментне переміщення Пар і Електрика Шульги
Сусідні локації Три Роги-Долина
Жителі Бандити
Гра Borderlands 2

Пар і Електрика Шульги (англ. Southpaw Steam & Power) - локація в Borderlands 2. Являє собою насосну станцію, яку захопили бандити. На відміну від більшості локацій Borderlands 2, ця локація повністю закритого типу, подібно локаціях з першої частини (таким, як Притулок Следжа і Червоний Анклав).

ОписРедагувати

Пара і Електрика «Шульги» - це велика насосна станція. Локація розділена на кілька областей. Щоб перейти з однієї області в іншу, потрібно вбити всіх ворогів і відкрити двері, що веде в наступну частину карти. Після того, як ми потрапляємо на станцію, перше що ми бачимо - це вівтар бандитів, з плакатами про розшук головних героїв. Ліворуч від вівтаря знаходиться головний зал з логотипом станції, де є переходи з наступні зони, але вони закриті (можна буде пройти тільки з іншого боку).

Станція - дуже небезпечне місце через велику кількість ворогів і обмеженого простору. Більшість ворогів - бандити і кочівники. Використовуйте укриття, їх тут достатньо.

Локація дуже багата на здобич. Тут є три скрині (2 білих і 1 червоний), а також чотири асасина, з яких може впасти наступна видобуток: Комерсант, Пес, Фремінгтон, Суддя, Імператор.

ВорогиРедагувати

Особливі ворогиРедагувати

ЗавданняРедагувати

ДосягненняРедагувати

ПриміткиРедагувати

КартаРедагувати

ГалереяРедагувати

Основна стаття: Пар і Електрика Шульги/Галерея

Випадкова вікі