FANDOM

О-о-о, Деревце!
Ооо Деревце
Локація Ліс
Видає Обрі, деревань-підліток
Рівень 35
Нагорода $2375 , 1140 XP, щит / автомат
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне

О-о-о, Деревце! (англ. Tree Hugger) - побічне завдання в доповненні Крихітка Тіна Штурмує Лігво Дракона до Borderlands 2.

ОписРедагувати

"Мати-природа розлючена."

ЦіліРедагувати

  • Взяти саджанець
  • Йти до табору лісорубів.
  • Посадити саджанець.
  • Охороняти саджанець.
  • Провести Моховуса до хиж: 0/6.

ВиконанняРедагувати

Коли місія прийнята, Обрі пропонує саджанець. Його потрібно посадити і захистити від орків в Таборі "Кривавих Дерев", доки саджанець дозріває в цілком дорослого дереваня. Орки різних видів атакують деякий час, проте ці бойові одиниці прив'язані до табору на відміну від місії та можуть бути знищеними перед посадкою саджанця, що забезпечує його ріст без нападників.

Як тільки саджанець повністю виріс, він стає дереванем на ім'я Моховус, і починає сіяти хаос в таборі орків. Моховус гримить по табору, знищуючи шість хиж орків потужними атаками по поверхні землі. Орки-захисники з'являтимуться з кожної хижі, щоб атакувати Моховуса, і здебільшого будуть залишатися біля їхніх хиж, намагаючись знищити дереваня в ближньому бою. Біля останніх двох хиж буде Шибайголовий Орк Воєначальник, котрого потрібно знищити швидко, щоб запобігти оркам отримувати підвищення рівнів, яке може становити загрозу для блокування Моховуса від завершення цього завдання.

Як тільки останню хижу знищено, Моховус відходить на коротку відстань в табір і помирає.

"В пеклі немає такої люті, котру має апатичне зневажене дерево."

ПриміткиРедагувати

  • Деякі гравці зустрінуться з помилкою гри, коли Моховус не рухатиметься в напрямку хиж лісорубів, що робить неможливим продовжувати місію. Перезавантаження гри дозволяє продовжити місію.
  • Атаки Моховуса можуть серйозно ушкодити персонажа Кріґа з прокачаним навичком Різанина На Смак.
  • Якщо Кріґ має вкладені очки в Різанину На Смак і знаходиться занадто близько до Моховуса, коли той використовує свої землерозчавлюючі атаки, то персонажа може відправити в "політ" над табором. Іноді він навіть може потрапити в такі області карти, з яких не може вийти, наприклад біля другої хижі, за рядом зубів. Смерть або перезавантаження звільнять Кріґа, хоча місія продовжуватиме прогресувати, поки Кріґ в пастці і Моховус може померти.
  • Оригінальна назва завдання "Tree Hugger" (Прикріплення до дерев) - це зневажливий сленг-термін, котрим названо захисників навколишнього середовища, і який виник з практики Руху Чіпко, коли людина буквально прикріплюється до дерева, яке планувалося зрубати.

Дивіться такожРедагувати

Акстон - О-о-о, Деревце! (Крихітка Тіна Штурмує Лігво Дракона)04:48

Акстон - О-о-о, Деревце! (Крихітка Тіна Штурмує Лігво Дракона)

Випадкова вікі