FANDOM

Очманіла Рятувальна Операція
Очманіла Рятувальна Операція
Локація Кровомісна Фортеця
Видає Ліліт
Рівень 12
Нагорода 4 ерідія, 3169 XP
Гра Borderlands 2
Тип завдання Сюжетне

Очманіла Рятувальна Операція (англ. A Dam Fine Rescue) - восьме сюжетне завдання в Borderlands 2. Видає Ліліт в локації Морожена Ущелина.

ОписРедагувати

Роланда, фактичного ватажка Опору, викрили розбійники з клану Кровомісів. Це погано. Ліліт доручила вам проникнути в Кровомісну Фортецю та звільнити Роланда. Простіше простого!

ЦіліРедагувати

  • Здобути транспорт.
  • Посигналити біля воріт.
  • Поговорити з Еллі.
  • Зібрати частини автомобілю розбійників.
  • Повернутися до Еллі.
  • Подати звуковий сигнал біля воріт Кровомісів.
  • Пройти через ворота Кровомісів.
  • Перемогти Шибзопуза.
  • Здобути ключ від мосту.
  • Опустити міст.
  • Проникнути в Кровомісну Фортецю.
  • Врятувати Роланда.
  • Дістатися до Н4ГЛ-Д4Ча.
  • Знищити вантажників.
  • Знищити Н4ГЛ-Д4Ча.

ПроходженняРедагувати

Завдання дається одразу піля зустрічі з Ліліт у лігві ВогнеКрила. Спочатку телепортуємося в локацію Три Роги-Долина та беремо Кур'єра. Під'їзджаємо до воріт фортеці, сигналимо (по замовчуванню - Z). Кровоміси здогадались, що ми не з їхньої банди та відкрили вогонь. Їдемо в локацію Піски.

Коли опинитесь в Пісках, їдьте до гаражу Еллі. Еллі попросить вас зібрати частини від вантажівки. Їдьте в піски та знищуйте ворожі вантажівки, після чого збирайте деталі та повертайтеся назад. Вантажівка зібрана, їдемо до фортеці та сигналимо.

Після того, як ми розправимося з бандитами, з фортеці ефектно з'являється кочівник Шибзопуз. Тактика бою з ним описана в статті про нього. Після бою беремо ключ, опускаємо міст і йдемо рятувати Роланда.

Рухайтесь по коридорам фортеці до виру, після чого піднімайтеся нагору (заблукати складно). Там ви зустрінете кочівника-ракетчика Схибленого Майка, будьте обережні. Після бою йдіть далі до камери Роланда. Підійдіть до камери та натисніть Е. Після ролику стає зрозуміло, що Роланда знову викрали, і ми, пробиваючись через орди вантажників, біжимо нагору в локацію Бастіон Кровомісів.

На дамбі панує справжня бійня. Вантажники знищують Кровомісів, а ті намагаються відбиватися. Проривайтеся через ворогів. Проти вантажників використовуйте корозійну зброю, проти людей - вогняну, а проти настирливих літаючих інспекторів - шокову.

В кінці загати на вас чекає робот Н4ГЛ-Д4Ч. Стріляйте в червоне око робота, зносьте щити шоковою зброєю, відбивайтеся від вантажників і ви звільните Роланда.

Якщо ви не встигнете, то Н4ГЛ-Д4Ч перенесе Роланда в локацію Дружній ГУЛАГ. Там на вас чекає все теж саме, але легше. В нагороду ви отримаєте 4 ерідія та досвід.

"Ви врятували Роланда від Гіперіону - настав час для звичайної "дякую за те, що врятував мене від цих поганців; тепер давай поговоримо про те, як ми всадимо кулю в обличчя Джека" розмови, повернувшись назад до Сховища".

Випадкова вікі