FANDOM

Охорона Башти
Локація Тисяча Розрізів
Видає Роко
Рівень 20
Нагорода 3 859 XP, 4 ерідія
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне

Охорона Башти (англ. Defend Slab Tower) - побічне завдання в Borderlands 2, котре видає Роко в локації Тисяча Розрізів. Виконується тут же.

ОписРедагувати

"Захищайте башту!"

Час від часу Гіперіонівські вантажі випадково приземляються на території Бріка. «Гіперіон» збирається відправити туди невелику армію роботів, щоб ті захопили або знищили вантажі - Брік, напроти, хоче їх захистити і через це попросив Вас про допомогу.

ЦіліРедагувати

  • Взяти маяки М'ясників: 0/3.
  • Встановити маяк психів.
  • Встановити маяк мародерів.
  • Встановити маяк голіафів.
  • Дістатися до головної турелі.
  • Захистити ящик з товарами.

ПроходженняРедагувати

На початку місії гравцю буде надано три маяки, які потрібно встановити в активних точках з метою підготовки до нападу. Це не буде варте нічого, якщо з дружніх голіафів буде збито шоломи і вони увійдуть в режим люті. При цьому вони будуть атакувати і Вас, і ворогів, як звичайно, так і вантаж, який необхідно захистити. Через це, маяк голіафів варто встановити на дальньому рубежі, подалі від вантажу.

Як тільки встановлено маяки, почнуть атакувати вантажники. В поміч Вам надано турель, якою можна відстрілювати роботів на перших етапах захисту. М'ясники також Вам допомагатимуть: в той час, як стерв'ятники нададуть повітряну підтримку, наземні сили будуть атакувати і уповільнювати рух роботів.

Після відбиття атак вантажників, час дослідити вантаж, що так їм необхідний.

КартаРедагувати

"Ви відбили атаки "Гіперіону" та пограбували партію товару. Саме така акція принесла б Вам величезну повагу М'ясників, якби вони не були абсолютно тупими і / або божевільними."

ПриміткиРедагувати

  • Напис на маяку: "Маяк для виклику М'ясників."
  • На відміну від звичайних бандитів в Тисячі Розрізів, психи, мародери та голіафи не будуть носити обладнання М'ясників. Це особливо помітно на голіафах, які будуть одягнені стандартно.

Випадкова вікі