FANDOM

Обраний
Як Вас Звати.jpg
Локація Пилкозубова Западина
Видає Маркус Кінкейд
Рівень 8
Нагорода АЗМАДАН, 5,716 XP
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне

Обраний (англ. The Chosen One) - побічне завдання в Borderlands 2. Видає Маркус Кінкейд в локації Сховище. Виконується в локації Пилкозубова Западина.

ОписРедагувати

Доля - кумедна штука.

Кай, популярний ведучий, винен Маркусу дев'ять баксів. Маркус доручив вам забрати борг. Але Кай зник, і знайти його допоможуть лише ЕХО-записи, які він записав на Пандорі.

ЦіліРедагувати

  • Взяти записи Кая (3) (додатково).
  • Знайти Кая.
  • Взяти 9 доларів.

ПроходженняРедагувати

Всі цілі означені на карті і взяти їх не складе праці. Ви можете не збирати ЕХО-записи, а одразу відправитися на пошуки Кая, але тоді Ви не прослухаєте його цікаву історію. Проте, нагороду ви отримаєте все одно. За це завдання Ви отримаєте унікальний автомат АЗМАДАН.

Жаліслива драмаРедагувати

  • Маркус - Живете на Пандорі? Любите небезпеку? Вмієте читати? Якщо на два з трьох запитань Ви відповіли «так», то книга сера Хаммерлока «Звірі Пандори» призначена саме для Вас! Вона під зав'язок напхана найціннішими відомостями про різноманітних хижих звірів Пандори, і якщо Вам, припустимо, не подобаються слова, Ви зможете просто милуватися картинками, якими я щедро заповнив альманах. Оформіть замовлення прямо зараз!
  • Кай - Привіт, вірні слухачі, це «Куточок Кая», 98-й випуск. Пандора - відстій. Ніхто тут про мене й не чув. Альо? 5 мільярдів людей в ЕХО. Може, час вийти з кам'яного століття, засранці...
  • Маркус - Це ти!
  • Кай - Нарешті! Фанат. Так, це Кай, програма «Куточок Кая». Автограф за бакс.
  • Маркус - Ні-ні... Це ти!!! Обраний!
  • Кай - Обраний?
  • Маркус - Швидко, заходь до магазину! Не можна втрачати ні хвилини!
  • Кай - Я радіоведучий в ЕХО, а не герой. Ти ж не хочеш сказати...
  • Маркус - В пророцтвах говориться про людину, котра прийде до Сховища і буде постійно говорити в свій ЕХО. Вона буде скромною, невідомого походження...
  • Кай - Ей, у мене п'ять мильярдів підписчиків!
  • Маркус - Відомою людиною, яку обожнює вся галактика! Її зброєю стане... АЗМАДАН... Зло, викуване моїми руками, і він врятує галактику!
  • Кай - Я? Рятувати світ? Ну, не знаю...
  • Маркус - Це твоє покликання! Ти повинен купити у мене АЗМАДАН та врятувати нашу планету! В нагороду ти отримаєш багатство, славу! І руку Моксі...
  • Кай - Скільки за АЗМАДАН?
  • Маркус - Два мильйони доларів.
  • Кай - Вірні слухачі... я врятую галактику. Я візьму АЗМАДАН, який вручить мені провидець Маркус, відправлюся в серце Пилкозубової Западини та звільню її від зла. Я завжди знав, що на мене чекають великі справи... Я йду назустріч своїй долі, слухачі. Заради справедливості! Заради слави! Заради Моксі! Вперед!!!
  • Маркус - Ха-ха-ха. Ну й віслюк. А тепер, поверни мені гроші.
  • Маркус - «Обраний». Ха!

"Ви возз'єднали Маркуса з його єдиною справжньою любов'ю і в процесі дізналися трішки про пророцтва."

ПриміткиРедагувати

  • Це завдання може бути виконано паралельно з завданням Складнощі Життя, так як площа карти, задіяна для виконання завдання Складнощі Життя, співпадає з площею карти поточного завдання.
  • Грошова винагорода за цю місію влючає в себе повернуті дев'ять баксів.
  • Унікальний автомат АЗМАДАН, що Маркус продав Каю, буде отриманий від самого Маркуса, а не з тіла Кая.

Випадкова вікі