FANDOM

Активний навичок Ніши - Шоупад. Увімкнувши цей режим, Шериф починає стріляти самонаводкою у ворогів. Прицілювання у режимі Шоупаду дозволяє вразити критичні точки. На час дії навичку уся зброя отримує бонуси: +42% пошкоджень, +15% швидкострільність, +125% швидкість перезарядки, +15% точність, +50% швидкість польоту снарядів, +30% зниження віддачі. Як і у інших персонажів вивчити цей навичок можна на 3-му рівні.

Дія - 6 секунд.

Перезарядка - 16 секунд.

Закон і ПорядокРедагувати

Ця гілка навичків заснована на використанні очок Порядку. Гілка потребує повної прокачки 1-го ярусу.

Навичок Ранг Рівни Эффект
Законниця 1 4 Збільшує ємність щита та силу ближнього бою на 5% за рівень.
Порядна 1 1 При отриманні пошкоджень - рівних 15% від максимуму здоров'я, Ніша отримує очко Порядку. За кожне очко Порядку додається шанс 1,2% вилікуватися на значення, що є подвоєним значенням отриманих пошкоджень. Максимальна кількість очок - 10.
Під Градусом 2 5 Коли закінчується Шоупад або Ніша вбиває ворога, наступна ближня атака буде сильнішою на 20% за рівень. Бонус до пошкодження складається до 5 раз.
Ось Це Удар! 2 1 Збільшує пошкодження від сильної атаки на 25%. Попадання по ворогу сильною атакою додає 5 очок Порядку. Навичок збільшує кількість очок Порядку на 5.
Розшукується 2 5 Кожен раз, коли вороги призводять до появи очок Порядку, вони отримують очки Розшуку. Нанесення пошкоджень цьому ворогу переводить очки Розшуку у додаткові пошкодження, залежний від рівня навичка. Максимальна кількість очок Розшуку - 5.
Дісципліна 3 1 Після отримання 10 очок Порядку ваші щити повністю перезаряджаються. Також, збільшуються деякі характеристики (+1,5% пошкодження в ближньому бою, +1% пошкодження від зброї, -1,5% затримка підзарядки) за кожне очко, але бонуси активуються лише після набору 10 очок Порядку. Навичок збільшує максимум очок Порядку на 5. Також збільшує прогрес розвитку гілки зразу на 5 очков.
Колективна Допомога 4 5 Вдарив ворога в ближньому бою, Ніша отримує бонус до пошкоджень від зброї (+5% за рівень) на короткий час.
Кров Винуватих 4 1 Вбивство ворога (Вами або напарниками) дає 1 очко Порядку і оновлює 5% від максимуму здоров'я. Навичок збільшує максимум очок Порядку на 5.
Юрисдикція 4 5 Під ча дії Шоупаду ви оновлюєте здоров'я по 0,8% в секунду за рівень і швидше бігаєте на 4% за рівень.
Хочеш Миру? 5 5 Збільшує пошкодження від зброї до 10% (за рівень) залежно від того, як мало у вас здоров'я.
Готова до Дії 5 5 Навичок вбивства. Вбивство ворога на кілька секунд збільшує пошкодження від зброї та швидкість перезарядки на 0,4% за рівень. Бонус сумується залежно від очок Порядку. Враховуються очки на момент вбивства.
Громовий Розгром 6 1 Ваша атака в ближньому бою наносить додаткові пошкодження шоком в конічній зоні перед вами. Час перезарядки - 15 секунд. Додаткові пошкодження - 25% за кожне очко Порядку. Навичок збільшує максимум очок Порядку на 5.

Веселе ПравосуддяРедагувати

У цій гілці знаходиться ряд цікавих навичків, що дозволяє поповнити боєзапас без перезарядки. Ця гілка призначена для зброї з малими магазинами.

Навичок Ранг Рівни Эффект
Як На Конячці 1 5 Навичок вбивства. Вбивство ворога збільшує пошкодження від зброї на 5% за рівень та швидкість бігу на 4% за рівень на короткий час.
Безжальна 1 5 Вбивство ворога під час Шоупаду подовжує його на 0.1 секунди за рівень.
Велика Шістка 2 5 Останні 6 патронів в нестихійній зброї наносять на 6% за рівень більші пошкодження.
Бутильована Мужність 2 5 Коли активується Шоупад, Ніша оновлює 10% за рівень своїх щитів. Поки Шоупад перезаряджається, збільшується швидкість підзарядки щитів та зменшується затримка підзарядки (обоє параметрів по 7% за рівень).
Підрізаний Запал 3 1 Навичок вбивства. Вбивство ворога на деякий час надає додаткові вибухові пошкодження. Чим ближче ворог до Ніши, тим вище бонус (максимальний бонус - 35%). Цей навичок збільшує прогрес розвитку гілки зразу на 5 очок.
Швидше Тебе 4 5 Навичок вбивства. Вбивство ворога збільшує швидкість перезарядки та зміни зброї, а також швидкострільність зброї на короткий час (всі параметри +7% за рівень).
Прихапка 4 1 Атака у ближньому бою краде у ворога до 6 патронів та переводить їх у магазин вашої зброї (навіть зверх максимуму). Навичок має перезарядку ??? секунд. Ракетниці таким чином не поповнюються.
Подайте Патрончик 4 5 Коли Шоупад активується/закінчується, Ніша отримує до 1 (за рівеь) патрона в магазин наявної зброї та моментно перезаряджає зброю.
Пекло Йде За Мною 5 5 Після перезарядки або розширення магазину навичком Подайте Патрончик, Ніша на короткий час отримує шанс стрільнути двічі. Шанс - 9% за рівень.
Набирай Оберти 5 5 Чим довше ви у Шоупаді, тим сильніше ваші пошкодження. Пошкодження збільшуються на 3% за рівень кожну секунду перебування у Шоупаді.
По Одному На Кожну 6 1 При використанні пістолетів, Ніша отримує копію свого пістолета у ліву руку. При використанні приціла використовується тільки основний пістолет.

Збройна ЛедіРедагувати

Гілка посилює стрілецькі навички Ніши.

Навичок Ранг Рівни Эффект
Автоприціл 1 5 Збільшує точність на 7% за рівень та знижує віддачу на 5% за рівень при стрільбі без прицілювання.
Вбивство На Совість 1 5 Навичок вбивства. Вбивство ворога збільшує критичні пошкодження на 7% за рівень і додає оновлення здоров'я на 0,4% за рівень в секунду на короткий час.
Швидкостріл 2 5 Після перезарядки на короткий час збільшується пошкодження від зброї на 6% за рівень та швидкострільність на 7% за рівень при стрільбі без прицілювання на короткий час.
Звільнення 2 5 Стрільба по ворогам дає вам очки Звільнення, кожне з яких збільшує швидкострільність на 1% за рівень. Ефект спрацьовує раз в 1 секунду. Максимальна кількість очок - 21. Всі очки зникають, якщо не попадати по ворогам 10 секунд.
Жменя Куль 3 1 Збільшує ємність магазину всіх видів зброї на 3. Навичок збільшує прогрес розвитку гілки на 5 очок.
Стріль-Капут 4 5 Перший постріл з зарядженого магазину наносить на 10% за рівень більші пошкодження. Якщо ворог буде вбитий таким пострілом, то вибухне і нанесе пошкодження ближнім ворогам.
Нетерпіння 4 1 Вбивство ворога дає вам очко Нетерпіння. За кожне очко швидкість перезарядки прискорюється на 20%. Максимальна кількість очок - 21. Усі очки зникають після перезарядки зброї.
Гаряча На Дотик 4 5 Ваші критичні постріли з нестихійної зброї наносять додаткові вогняні пошкодження. Величина додаткових пошкоджень залежить від базових пошкоджень від зброї (5% за рівень доп. пошкоджень).
Хитростріл 5 5 Ваши кулі, рикошетять від стін та перешкод з шансом 8% за рівень. Рикошетний снаряд наносить на 20% менше пошкоджень.
Надгробок 5 5 Навичок вбивства. Вбивство ворога на короткий час додає шанс (6% за рівень), що будь-яке попадання по ворогу буде критичним.
Не Прощаю! 6 1 В режимі Шоупаду всі постріли по ворогам рикошетять до ближніх, наносячи на 10% більше пошкоджень. Після закінчення навичку всі уражені вороги вибухають.

Випадкова вікі