FANDOM

Нічне «Сяйво»
Нічне Сяйво
Локація Харибдовий Гай
Видає Клептреп
Рівень 50
Нагорода $13005, 19554 XP
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне

Нічне «Сяйво» (англ. Follow The Glow) - побічне завдання в доповненні Велике Полювання Сера Хаммерлока до Borderlands 2. Видає Клептреп в локації Харибдовий Гай. Виконується в локаціях Харибдовий Гай і Ардонтонська Станція.

ОписРедагувати

"...Ви повинні йти"

Клептреп виявив скаґа, який позначив увесь його гай. Він хоче, щоб Ви позбавили Пандору від цього злісного джерела сечі.

ЦіліРедагувати

  • Знайти сліди створіння.
  • Вислідити створіння.
  • Вбити Дріблза.

ВиконанняРедагувати

Перша ціль завдання полягає в тому, щоб визначити місцезнаходження деяких доказів нестриманого скаґа, і це місце знаходиться в Печері Крапаючої Води. З цим відкриттям приходить одкровення, що звір мігрував до Ардонтонської Станції.

Скаґ на ім'я Дріблз (Dribbles) може бути знайденим серед зграї скаґів в районі Табору Кістки й Металу. Він великий скаґ, що відрізняється від інших по парі пурпурного і зеленого кольору, що він виділяє. Спочатку він бродить по трав'янистій області, до тих пір, доки його увагу не привернуто будь-ким, хто мандрує по траві, після чого він атакуватиме.

Дріблз атакує, вриваючись і завдаючи поранень своїй жертві, проте також він періодично зупиняється, щоб відкашляти сферу шлаку, котра летить на відстань по дугоподібній траекторії. В рідкісних випадках, він також зупинятиметься, підніматиме задні лапи і зробить сечовипускання потоку шлаку на землю. При цьому виділяється пурпурний дим і калюжа має ефект шлакового басейну на протязі декількох секунд.

Скаґи залишаються в районі Табору Кістки й Металу і не заходитимуть в будівлю. Однією із стратегій, щоб убити Дріблза, буде: залишатися в будівлі і використовувати гвинтівку з високим Пошкодженням За Секунду, для вбивства інших скаґів в цьому районі, а потім увійти до зони і розгорнути турель. Поки Дріблз атакує турель, використати ракетницю, щоб прикінчити його.

"Чудово! А тепер прийміть душ."

Сальвадор - Нічне "Сяйво" (Велике Полювання Сера Хаммерлока)03:39

Сальвадор - Нічне "Сяйво" (Велике Полювання Сера Хаммерлока)

Випадкова вікі