FANDOM

Несумісні Поняття
Локація Непримітний Порт
Рівень 61
Нагорода $22619 , 9200 XP
Гра Borderlands 2
Тип завдання Сюжетне

Несумісні Поняття (англ. Denial, Anger, Initiative) - друге сюжетне завдання в доповненні Крихітка Тіна Штурмує Лігво Дракона до Borderlands 2.

ОписРедагувати

Королева Притулку Розпеченого Каменю зникла в Лісі. Войовниця Елеонора попросила Вас відправитись до Лісу та знайти королеву.

ЦіліРедагувати

  • Підірвати ОКЕАН.
  • Увійти до лісу.
  • Йти по сліду королеви: 0/4.
  • Дослідити бокову стежку (додатково).
  • Зустрітися з Девліном.
  • Зібрати кровофрукти: 0/3.
  • Зібрати без убивства дереванів (додатково).
  • Повернутися до Девліна.
  • Йти по сліду королеви: 0/3.
  • Знайти Білого Лицаря.
  • Поговорити з Білим Лицарем.
  • Слідувати за Роландом.
  • Віддати кровофрукт Девліну.
  • Вбити драконів: 0/3.
  • Знайти королеву.
  • Перемогти королів-привидів: 0/4.

ВиконанняРедагувати

ЛісРедагувати

Перший етап завдання відбувається в Лісі того, щоб Бути З'їденим Заживо Деревами, в якому ціль завдання проводить по сліду королеви в спробі врятувати її. Ліс населений примітивними ворогами, котрі вразливі до вогняного ушкодження, більшість з них атакують, переходячи до ближнього бою. Таким чином, запальна зброя дальнього радіусу дії, цінна для екіпірування при переміщенні через район, а вогняні або вибухові ружбаї будуть корисним запасним варіантом, особливо проти Павуків і Дереванів.

Частина шляху через ліс відгалуджується боковою стежкою, що веде вниз до Кузні старого Ґлена і прохід по цій стежці виконує додаткову ціль завдання - дослідити стежку. Варто це робити під час виконання завдань Елеонора Ліцарівна і Млинцепокаліпсис, цілі яких виконуються в околицях котеджу Кузня старого Ґлена, також як і відкриваємий Символ Хранилища, проте не без бою. Незбалансований Деревань з аномально високим рівнем з'явиться від колодязя, що по стежці внизу, котрий одразу швидко перебалансується до більш відповідного рівня, і з цього моменту район буде просто населений Дереванями різних видів.

Характер місії змінюється в Таборі "Кривавих Дерев", коли Девлін розшифровує деякі написи орків і з'ясовує, що потрібно зібрати криваві фрукти для подальшого продовження. Для цього потрібно пройти через Табір "Кривавих Дерев" і орду орків, щоб досягти кривавого дерева на задньому боці. Серед орків буде Воєначальник Ґраґ. Ґраґ є сильним противником, котрий може підвищувати рівні інших орків навколо нього, а також підвищувати свій рівень декілька разів. Таким чином він стає Герцогом Орків, стрибаючи на свої жертви, щоб розтерти їх своїми тупаючими атаками, або розщіплювати їх своєю сокирою. Інші деревані з'являться на частині шляху через табір, що перетворить битву в тристоронній бій, в якому орки і деревані налаштовані один проти одного.

"Криваве дерево" є лагуною, що розташована за табором орків. Збір першого фрукта, пробуджує Дереваня, до якого фрукт приєднаний, що швидко приводить до іншого бою з Дереванями. Проте в цьому випадку це забезпечує додаткову ціль, щоб зібрати фрукти, що залишаються, без ушкодження створіння. Це повільний і масивний звір, тому збір фруктів з нього не дуже важкий, хоча щит з високою ємністю може знадобитися для екіпірування на слабших персонажах, щоб здійснити цей короткий танок. Як тільки збір врожаю завершений, Деревань може бути атакованим, не піддаючи небезпеці додаткову ціль.

Безсмертна ГущавинаРедагувати

Слід королеви веде глибше в ліс, а всередині Безсмертної Гущавини суміш ворогів на шляху місії змінюється на суміш із лицарів, скелетів та Зелених Василісків. Поєднання в'їдливої та вибухової зброї пропонує ідеальний вибір для ушкодження проти цих різних ворогів.

Після того, як Девліна знайдено, він з'ясовує, що шлях заблокований і наполягає, що допомога може бути знайдена у Білого Лицаря. Білого Лицаря можна знайти поблизу, проте, коли до нього наблизитись, то на нього та Шукачів Хранилища нападають три дракони. Ці дракони ширяють високо в повітрі і бомбардують наземні цілі елементними атаками: Червоні Дракони використовують вогняні сфери, Сині Дракони атакують шоком. Ці атаки можуть бути величезними, однак персонажі не в силах протистояти такому ушкодженню довго, тому можуть сховатися всередині тунелю, котрий веде до області з достатнім укриттям.

Коли бій завершується, Роланд веде шляхом назад до Девліна, і люб'язно видаляє камінь, який блокує шлях. Він і Девлін тоді направляються до Гущавини Життєвої Сили і Дерева Життя, де Девлін приймає останній кривавий фрукт, щоб розпочати свій ритуал. Проте він змінює ролі і відбуває зі сцени після викриття, що насправді він - це Красунчик Морган, а авантюристів тільки заманили в пастку.

Перший з чотирьох Королів Скелетів з'являється зі свитою менших скелетів. Бій відбувається в просторій арені, проте руїни будівель забезпечують деяке укриття від дальніх атак скелетів. Король Скелет гримить по всій арені, завдаючи потужні удари своєю зброєю, поки інші скелети забезпечують постійно присутню небезпеку, швидко рухаючись і різноманітно атакуючи. Для вибору зброї проти скелетів, вибухове або неелементальне ушкодження далеко більш ефективне, ніж елементальні атаки, так як Королі Скелети стійкі до елементального ушкодження.

Кожного разу, коли Король Скелет помирає, його голова літатиме вільно, щоб атакувати, як окрема високошвидкісна одиниця. "Голова Короля Скелета" є відносно слабкою ціллю і може бути знищена пострілами з ружбая прямо в обличчя, коли вона атакує, проте її швидкість робить її важкою для влучання на відстані. Якщо літаючу голову не знищено швидко, вона може відродити павшого Короля Скелета. Якщо її вчасно знищити, наступний Король Скелет пробудиться, і ця схема повторюється, доки всі чотири не будуть знищені.

Роланд забезпечує деяку так необхідну підтримку на протязі бою. Вороги, що підбираються до нього близько, змусять його застосувати свою турель і будь-який Шукач Хранилища, що стоїть всередині кола, отримає користь відновлюючи здоров'я і набої.

По закінченню битви зі скелетами, гравці знайдуть кімнату, яка містить декілька фляг і три скрині зі здобиччю, а скриня в центрі завжди виявляється Міміком. Проходження кімнати є короткою подорожжю до скелястого каньйону і мосту, і тут шлях перешкоджають кілька Дитинчат Червоного Дракона, один або два Дракони літають на задньому плані, а на мосту знаходяться численні Василіски. Дитинчата Червоного Дракона та великі Дракони не нападатимуть, поки на них не напали першими, в той час як Василіски завжди атакуватимуть Шукачів Хранилища, що наближаються.

"Заручившись підтримкою павшого воїна, Шукачі Хранилища стали жертвами зради Красунчика Моргана і дізналися про ув'язнення Королеви. На щастя, нова група союзників чекала їх в гномських штольнях..."

ПриміткиРедагувати

  • Екран між Гущавиною Життєвої Сили і найближчою точкою відродження може перетинатися як друзями, так і ворогами однаково, проте представляє непроникний бар'єр для вогню зі зброї. Самонавідні гранати все ще можуть відшукати шлях зверху, а Захоплення може вражати цілі крізь екран. Безсмертні Скелетаври здатні стрибати крізь екран, щоб досягти гравців, що розміщені за межами арени.

Кріґ - Несумісні Поняття (Крихітка Тіна Штурмує Лігво Дракона)48:16

Кріґ - Несумісні Поняття (Крихітка Тіна Штурмує Лігво Дракона)

Випадкова вікі