FANDOM

Непривітність
Лені Уайт.png
Локація Морозильник
Видає Скутер
Рівень 19
Нагорода $387, 33527 XP, скін для Кур'єра
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне

Непривітність (англ. The Cold Shoulder) - побічне завдання в Borderlands 2. Видає Скутер в локації Сховище. Виконується в локації Морозильник.

ОписРедагувати

Повітря насичене коханням! І людьськими нутрощами! Але в основному - коханням!

Лєнні Уайт, подружці Скутера, промили мізки та переконали стати тунельним щуром. Скутер попросив Вас відправитись до Морозильника та віднести Лєнні її улюблені квіти та блюдо. Він сподівається, що це допоможе їй перетворитися з канібала на нормальну людину.

ЦіліРедагувати

  • Зібрати квіти для Лєнні.
  • Зібрати піцу для Лєнні.
  • Повторно промити мізки Лєнні.
  • Убити Лєнні.
  • Знайти журнали з дівчатами (додатково).

ПроходженняРедагувати

Ідіть в локацію Морозильник. В районі першої активної точки потрібно знайти журнали по додатковій цілі цього побічного завдання. Один журнал буде в найближчому мікроавтобусі, другий – в Кадиллаку посередині мосту, третій – на ящику, позаду магнітофона, на мосту. Знайшовши ці речі, слідуйте до нової активної точки. Убивши всіх ворогів, по краям печери знайдіть квіти – високі червоні стебла. Зібравши п'ять штук, підійдіть до нового маркера та з землі підберіть шматок піци. Другий шматок візьміть з задньої частини мікроавтобуса. Позаду мікроавтобуса є уламки – на одному з них прикріплена піца. Візьміть третій шматок. Четвертий і п'ятий шматки знаходяться повище і, щоб їх дістати, потрібно зістрибнути зверху. Подивіться нагору і побачите, що деякі уламки виступають далі, ніж основна частина дороги. Біжіть нагору, стрибніть спочатку за одним шматком. Взявши четвертий шматок, біжіть знову нагору: туди, де знаходиться ящик зі зброєю. Акуратно йдіть в лівий бік, щоб зістрибнути, без натиснення клавіші "Пробіл", вниз, до п'ятого шматка. Взявши п'ятий шматок, слідуйте до активної точки, де помістіть квіти та піцу поряд з дверима. З'явиться Лєнні. Убийте Лєнні та її поплічників, після чого поверніться за нагородою до Скутера.

КартаРедагувати

"Виявляється, що Лєнні віддає перевагу життю в самотності і канібалізмі над проведенням часу в присутності Скутера або його друзів."

Сальвадор - Непривітність15:47

Сальвадор - Непривітність

ПриміткиРедагувати

  • Лєнні охороняє банда дрібних щурів. Якщо Ви уб'єте спочатку їх, а потім Лєнні, то отримаєте досягнення Щоб вам повилазило, а якщо спочатку - Лєнні, а потім щурів, то - Перша краля.
  • Є підвищений шанс, що із Лєнні може випасти легендарний пістолет - Губ.
  • Дана місія являється посиланням до казки "Білосніжка та сім гномів". Якщо пройти до кімнати Лєнні, то можна побачити 7 маленьких ліжечок.

Випадкова вікі