FANDOM

НеВигідний Обмін
НеВигідний Обмін
Локація Зажерливі Шахти
Видає Клептреп
Рівень 50
Нагорода $13005 , 4301 XP
Гра Borderlands 2
DLC Крихітка Тіна Штурмує Лігво Дракона‏‎
Тип завдання Побічне

НеВигідний Обмін (англ. My Kingdom for a Wand) - побічне завдання в доповненні Крихітка Тіна Штурмує Лігво Дракона‏‎ до Borderlands 2.

ОписРедагувати

"Чаклун ніщо без його палички! Принесіть шокову зброю і вибухову зброю."

Клептреп обзавівся чудовою бородою, але все одно не відчуває себе справжнім чарівником. Він хоче, щоб Ви взяли його паличку, увіткнули її в різних істот, а затим убили їх різними способами. Перед смертю ці істоти наповнять паличку чарівною енергією, і тоді Клептреп ще на крок наблизиться до того, щоб стати магом.

ЦіліРедагувати

  • Підібрати Огидну паличку.
  • Вставити паличку в Голема.
  • Підірвати Голема.
  • Підібрати Заряджену паличку.
  • Вставити паличку в Павука.
  • Убити Павука шоком.
  • Підібрати Супер заряджену паличку.
  • Вставити Паличку в Орка.
  • Вистрілити Орку в обличчя.
  • Підібрати Магічну паличку.

ВиконанняРедагувати

Паличці Клептрепа потрібно набути магічної сили від трьох особливих ворогів. Перший - Магічний Голем. Цей звір знаходиться поблизу Кам'яного кряжу, а коли паличку вставлено, то неворожий гуманоїдний голем зникає, щоб бути переміщеним в його ворожу форму - Повітряного Голема на ім'я Максібільйон. Максібільйон - це слабка і повільна ціль, котру легко знищити вибуховим ушкодженням. Щоб атакувати, він використовує енергетичний промінь, і швидко втрачає свою ціль, блукаючи безцільно, якщо його ігнорують. Край скелі поблизу може становити проблему, якщо голема знищено, коли він пролітає над ним, так як паличка може зникнути за обривом, змушуючи перезапустити гру, щоб відновити голема.

Другий магічний ворог - це Магічний Павук, котрого можна знайти поблизу входу до Зажерливих Шахт. Цей павук має потужного щита і може витримати численні ушкодження перед смертю. Для його вбивства потрібне шокове ушкодження.

Останній магічний ворог - це Магічний Орк в Мобільній катівні. Коли Магічний Орк стає ворожим після вставленої палички, він атакує в стилі бий-і-біжи, стаючи невидимим і з'являючись достатньо довго, щоб атакувати, а потім зникає знову, коли отримує ушкодження. Його потрібно убити критичним пострілом. З завершенням цього останнього заряджання, паличку потрібно повернути до Клептрепа за винагороду.

"Світло! Камера! МАГІЯ!"

ПриміткиРедагувати

  • Чарівна паличка: "Інертна паличка. Не більше подиху магії на ній."
  • Чарівна паличка: "Дзижчання від тонких магічних енергій."
  • Чарівна паличка: "Повністю заряджена паличка, готова до магічних речей."
  • Обмеження по зброї не абсолютні. Доки умови вбивства сходяться з правильним типом ушкодження, будь то від гранати, або ефект статусу, все одно ціль місії буде виконаною.
  • Якщо будь-який з магічних ворогів знищується ушкодженням, відмінним від зазначеного типу, то вороги відродяться, супроводжуючись інструкціями від Клептрепа, щоб вставити паличку знову, таким чином відбувається підготовка до ще одного бою.

Якщо з гри вийдено після того, як паличку було заряджено і не зібрано, то паличка відродиться в зарядженому стані в локації магічного ворога, котрий востаннє зарядив її.

  • Оригінальна назва завдання "My Kingdom for a Wand" - посилання до фрази "A horse, a horse, my kingdom for a horse" (Коня, коня, моє царство за коня) із п'єси Шекспіра Річард III.

Випадкова вікі