FANDOM

Нашестя Забутого Легіону
Нашестя Забутого Легіону
Локація Станція "Сонечко"
Видає Красунчик Джек
Рівень 1
Нагорода $22, 35XP, Спрінгс Дих-Система
Гра Borderlands: The Pre-Sequel
Тип завдання Сюжетне

Нашестя Забутого Легіону (англ. Last Legion Invasion) - друге сюжетне завдання у Borderlands: The Pre-Sequel, яке видає Джек. Виконується у локації Станція "Сонечко".

ОписРедагувати

Ви прилетіли на "Сонечко", щоб поступити на роботу до Джека. Що ж, на станцію напав Забутий Легіон Даль... Це ваше перше завдання на роботі - дайте їм копняка!

ЦіліРедагувати

  • Включити систему безпеки
  • Знищити турелі
  • Дістатися до рятувальних кораблів
  • Йти за Джеком
  • Знайти інший шлях втечі
  • Дістатися до місячної гармати
  • Перемогти Вогнекулака
  • Знищити підкріплення
  • Включити ліфт
  • Знайти інший шлях
  • Увійти в снаряд
  • Збити в рукопашну перешкоду
  • Знову включити ліфт
  • Вилетіти з місячної гармати

ПроходженняРедагувати

Спочатку вам з Джеком треба увімкнути систему безпеки на станції, проте система так не думає і активує турелі над вашими головами, які треба як найшвидше знищити. Після цього ви прямуєте до рятувальних шлюпок, але й тут не все гладко - виникає Зарпедон (Легіонер високого рангу) та його таємничий помічник і шлюпок, як не було. Після цього гравці мають винищити Легіонерів та шукати інший шлях втечі. Майже діставшись до місячної гармати, вони приймають бій з Вогнекулаком - ще одним Легіонером високого рангу. Після перемоги над ним гравці дістають ліфта, який виявляється непрацюючим. Після цього Джек пропонує проникнути в снаряд гармати безпосередньо. Діставшись снаряду, можна бачити, що тіло вантажника застрягло у ліфті. Гравці пробираються у снаряд, але на Джека нападають Легіонери і він робить запуск снаряду без себе.

Що ж, перше завдання виконано... ну-у судіть самі - Легіон прочищено, але ваш роботодавець зараз десь на станції на межі життя та смерті.

Випадкова вікі