FANDOM

Найкращий Спадок у Світі
Локація Оаза
Видає Дошка Об'яв Оази
Рівень 30
Нагорода $6502, 19554 XP, автомат
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне

Найкращий Спадок у Світі (англ. Man's Best Friend) - побічне завдання в доповненні Капітан Скарлет та її Піратські Походеньки до Borderlands 2. Активується на Дошці Об'яв Оази. Виконується в локації Оаза.

ОписРедагувати

"Чи можете Ви допомогти Обрі Келахан у її проблемі з зажерливусом?"

Бабуся Обрі Келахан III товаришувала з легендарним капітаном Блейдом. Помираючи, він заповів їй свого ручного зажерливуса. І зараз, коли бабуся померла, Обрі успадкувала злісного звіра, який їй зовсім не потрібен. Обрі попросила Вас його убити.

ЦіліРедагувати

  • Убити домашнього зажерливуса Обрі

ПроходженняРедагувати

Завдання - це проста місія типу "знайдіть-і-знищіть" з усього однією ціллю, яка відмічена на карті. Декілька зажерливусів населяють район і їх потрібно вбити перед тим, як з'явиться Лоскотунчик. Лоскотунчик являє собою циклонного зажерливуса, що здатний крутитися в обертовій атаці на додаток до звичайної тактики атак і зникань, що характерні для інших зажерливусів. Звір має потужного щита, здатного витримати високий ступінь ушкодження перед своїм виснаженням. Отже, шокова зброя цілком ефективна, щоб допомогти прибрати заряд щита перед тим, як зажерливус отримає ушкодження.

"Зажерливуси завжди милі та пухнасті, доки вони не виростуть!"

ПриміткиРедагувати

Випадкова вікі