FANDOM

Найкращий Помічник у Світі
Best Minion Ever 1
Локація Південний Шельф
Видає Клептреп
Рівень 5
Нагорода 724 XP, $15
Гра Borderlands 2
Тип завдання Сюжетне

Найкращий Помічник у Світі (англ. Best Minion Ever) - четверте сюжетне завдання в Borderlands 2, яке видає Клептреп в локації Південний Шельф. Виконується там же.

ЦіліРедагувати

  • Поплескати Клептрепа по плечу.
  • Супроводити Клептрепа до корабля.
  • Вбити Бума і Бама.
  • Зруйнувати ворота, стріляючи по них з гармати.
  • Знайти Клептрепа.
  • Підняти Клептрепа.
  • Знайти капітана Флінта.
  • Вбити капітана Флінта.
  • Піднятися на борт корабля Клептрепа.

ПроходженняРедагувати

Зараз, коли помічник гарно озброєний і рветься в бій, Клептреп вважає, що час відправитись до Сховища - останнього, вільного від контролю Джека, міста на Пандорі. Щоб дістатися до Сховища, вам потрібно викрасти корабель Клептрепа у підлого Капітана Флінта. Проте, спочатку вам прийдеться здолати підручних Флінта, експертів з вибухівки - Бума і Бама. Після того, як ви перемогли Бума і Бама, висадили ворота з Великої Берти (гармата) та відбилися від хвиль бандитів, вам потрібно знайти Клептрепа. Від вибуху ворот він полетів в прекрасну далечінь. Через деякий час та безліч вбитих ворогів, ви знаходите Клептрепа, якого гамселять три бандити. Розібравшись з цими бандитами, просувайтеся далі. Трішки далі Клептреп натрапить на сходи, перед якими він безсилий і попросить активувати ліфт. Вам потрібно буде піднятися нагору, для того щоб активувати ліфт за допомогою важеля, а потім слідувати за роботом на верхню палубу корабля, на якому мешкає Капітан Флінт. Флінт відправить проти вас своїх людей з вибухівкою, тому їх краще вбити швидко. Після цього потрібно розібратися і з самим капітаном, на допомогу якому будуть інколи приходити три вогняних психи. Покінчивши з ним, прослідуйте за Клептрепом на його "корабель" (насправді - рятувальну шлюпку). Здайте завдання.

"Вбивши Капітана Флінта, ви на порядок підвищили рівень грамотності в цьому районі. Тепер ніщо не заважає вам здійснити 15-годинний рейс по холодним водам в компанії Клептрепа. Вітаємо!"

Borderlands 2 - Ґейдж 10 Найкращий Помічник у Світі41:55

Borderlands 2 - Ґейдж 10 Найкращий Помічник у Світі.

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі