FANDOM

Навички (англ. Skills) - різні потенційні можливості, які залежать від обраного персонажа. Вибравши свою комбінацію навичок, гравець підлаштовує свого персонажа, роблячи його більш ефективним для свого стилю гри.

Очки навичківРедагувати

Гравець вибирає потрібні йому здібності, розподіляючи очки навичок, які він отримує при досягненні нового рівня. Перше очко навичку заробляється при досягненні 5-го рівня і має бути обов'язково витрачено на розблокування активного навичку даного персонажа.

Скинути розподіл очок навичку в Borderlands можна на станції Перебудови (Customization Station). Після цього їх можна перерозподілити заново. Вартість скидання очок збільшується з кількістю скидаються очок, але не перевищує 15,000 $ (ігрових, звісно).

Дерево навичківРедагувати

Вивчивши активний навичок, гравець отримує доступ до основного дереву навичок, що складається з трьох гілок, різних для кожного персонажа. Кожна гілка складається з семи навичок, розкладених на чотирьох рівнях. Перші три рівня складаються з двох навичок, четвертий - з одного, зазвичай найпотужнішого.

Спочатку, після розблокування активного навичку, персонаж має доступ тільки до першого рівня. Кожні 5 очок, витрачених на певну гілку, відкриють доступ до наступного рівня навичок цієї гілки. Окуляри можуть бути витрачені на будь-яку комбінацію навичок на доступних рівнях дерева: доведення одиночного навичку до максимуму в 5 очок необов'язково.

На відміну від активного навичка, навички дерева не вимагають натискання кнопок для активації: вони працюють відразу після того, як в них будуть вкладені очки. Деякі навички (в дереві вписані в шестикутник, а не в квадрат, як інші) спрацьовують після виконання певної умови (наприклад, коли персонаж здійснює вбивство, як в навичці Кіллер Мордекая, чи завдає вибуховою шкоди, як в Ліквідація для Бріка). Решта навичок мають постійний ефект (наприклад, збільшення ємності щита в Діва для Ліліт або зниження часу перезарядки активного навику в Встановлення у Роланда).

Навички (примітки)Редагувати

  • Кожен персонаж має один активний навичок, на якій він витрачає своє перше очко навичків. Активний навичок стає доступний при отриманні персонажем 5-го рівня.
  • У кожен навичок може бути вкладено максимум 5 очок.
  • Надівши модифікатор класу, персонаж може поліпшити певні навички, зазначені в описі модифікатора, вище максимального значення в 5 очок. При цьому потрібно враховувати, що модифікатор НЕ БУДЕ покращувати навичок, якщо в нього не вкладено хоча б одне очко. За допомогою модифікатора можна поліпшити навичок до значення, рівного 9 вкладеним очками навичок.

Дерева навичків персонажівРедагувати

Brick skill tree.jpg

Приклад дерева навичків (на фото дерево Бріка).

БрікРедагувати

Активний навичок - Берсерк. Гілки навичків  Нестримний, Танк та Бомбіст.

  • Нестримний фокусується на ближньому бою, а також на активному навичку Бріка. 
  • Танк фокусується на здоров'ї та зменшенні пошкоджень.  
  • Бомбіст  фокусується на використанні зброї, особливо з використанням вибухів
Основна стаття: Дерево навичків/Брік

ЛілітРедагувати

Активний навичок - Фазовий Стрибок. Гілки навичків Найманий Вбивця, Елементарій та Маніпулятор.

  • Маніпулятор фокусується на захисті персонажа та засліпленні ворогів.  
  • Елементарій фокусується на стихійних ефектах зброї та здібностей.  
  • Найманий Вбивця фокусується на потужності зброї і Фазового Стрибка, а також на швидкості перезарядки останнього.
Основна стаття: Дерево навичків/Ліліт

МордекайРедагувати

Активний навичок - Дзьобик. Гілки навичків Критичний, Хитрий та Ковбой.

Основна стаття: Дерево навичків/Мордекай

РоландРедагувати

Активний навичок - Турель Скорпіон. Гілки навичків Піхота, Підтримка і Медик.

  • Піхота фокусується  на використанні зброї та турелі Роланда.  
  • Підтримка фокусується на забезпеченні персонажа і команди  амуніцією.  
  • Медик фокусується на лікуванні персонажа і команди.  
Основна стаття: Дерево навичків/Роланд

Інтерактивні дерева навичківРедагувати

На офіційному сайті доступні інтерактивні дурева навичків персонажів. З їх допомогою можна за секунди розрахувати, як прокачуватися та розподіляти очки навичків.  

Неофіційне дерево навичків (для персонажів з обох частин)

ПриміткиРедагувати

  • Без встановлених доповнень, персонаж може накопичити 45 очок навичок, досягнувши до цього моменту максимального 50-го рівня. Після установки доповнень The Secret Armory of General Knoxx і Claptrap's New Robot Revolution максимальна кількість очок навичок складає 64, а максимальний рівень - 69. Також є можливість отримати по одному призовому очку навичку після проходження доповнень Mad Moxxi's Underdome Riot і Claptrap's New Robot Revolution (по одному за проходження); таким чином максимальна кількість вкладених очок навичок у грі становить 68 (при цьому максимальний рівень персонажа залишається 69-м):
    • + 2 в Mad Moxxi's Underdome Riot.
    • + 11 в The Secret Armory of General Knoxx.
    • + 8 в Claptrap's New Robot Revolution (і ще +2 за два проходження основної сюжетної лінії).

Див. ТакожРедагувати

Випадкова вікі