FANDOM

Набіг на ЦифроПік
Місцевість | Карта

Набіг на ЦифроПік

Набіг на ЦифроПік
Гра Borderlands 2
Доповнення Режим Величного Шукача 2: Випробування ЦифроПіком
Музична тема Raison Varner - The Raid on Digistruct Peak

Набіг на ЦифроПік (англ. The Raid on Digistruct Peak) - локація, яка вперше з'явилася в доповненні Режим Величного Шукача 2: Випробування ЦифроПіком. Являє собою арену для битви з незліченними ордами ворогів, які змінюються в залежності від Рівня Надшибайголовості (НШ).

ОписРедагувати

Дана локація була створена Ліліт і Патріцією Танніс після основного сюжету гри, як табір тренування Червоної Варти.

Використовуючи технологію Цифрування (англ. Digistruct) Танніс створила велику кількість спеціальних пристроїв для створення ворогів.

Вся область складається з зон, які відкриваються по збільшенню рівня Надшибайголовості. На 5 рівні буде відкрита вся карта.

ПротивникиРедагувати

Противники будуть змінюватися в залежності від поточного рівня Надшибайголовості. Більшість ворогів тепер мають префікс Цифровий.

На першому рівні Надшибайголовості більшість ворогів - це звичайні вороги з основної гри. На другому рівні і далі починають з'являтися боси за типом Ошмаленого, Чорної королеви або Доктор Милосерд.

В кінці шляху вас чекають фінальні боси. На рівні переваги 1-5 це Ассасин Ріт, Ассасин Оней, Ассасин Руф і Ассасин Уот. Після 5го рівня з'являється унікальний робот ЩЗБФ???!!!.

ВорогиРедагувати

Особливі ворогиРедагувати

ЗавданняРедагувати

ПриміткиРедагувати

Наприкінці локації (після проходження Ассасинів) знаходиться 2 важеля, потягнувши які і заплативши по 5 ерідія отримати 2 червоних скрині "Даль" з симпатичною здобиччю в якості компенсації за все, що ви пережили.

КартаРедагувати

ГалереяРедагувати