FANDOM

Мітка Скарбу
Мітка Скарбу.jpg
Локація Маяк Магнуса
Видає Маяк Магнуса
Рівень 50
Нагорода $13005, 29331 XP, налаштування зовнішнього вигляду
Гра Borderlands 2
Тип завдання Сюжетне

Мітка Скарбу (англ. X Marks The Spot) - дев'яте сюжетне завдання в доповненні Капітан Скарлет та її Піратські Походеньки до Borderlands 2. Активується автоматично в локації Маяк Магнуса. Виконується в локації Лігво Левіафана.

ОписРедагувати

Завдяки Вашим старанням, із маяка Магнуса починає світити потужний промінь, котрий вказує на певну точку в Солончаках. Більш ніж вірогідно, що саме там закопаний Скарб Пісків. Капітан Скарлетт попросила Вас зустрітися з нею там - разом ви прокладете собі шлях до скарбу, а потім, вірогідно, битиметеся між собою, щоб з'ясувати, кому з Вас він дістанеться.

ЦіліРедагувати

  • Зустрітися зі Скарлетт.
  • Убити лейтенантів Скарлетт: 0/2.
  • Слідувати за світлом маяка.
  • Убити Роско.
  • Втекти з Левіафана.
  • Убити Левіафана.
  • Знайти скарбницю.

ПроходженняРедагувати

Від маяка до СолончаківРедагувати

Завдання Мітка Скарбу починається невинно в Маяці Магнуса, але швидко змінюється, коли Скарлет анонсує про свою зраду. У цей момент банда піратів, очолювана Лейтенантом Хоффманом і Лейтенантом Уайт, зробить напад. Корсари Скарлет зникають з виду і з'являються, коли підходять на відстань нанесення удару їхніми шаблями, в той час, як їхні спільники-матроси на відстані перчать відкритий простір з автоматів. Після цих атак слідують Хоффман і Уайт: Гофман озброєний автоматом, а Вайт - ружбаєм. Обидва захищені щитами і їх набагато складніше вбити, ніж їхніх людей.

Вихід з Маяку Магнуса прискорюється односторонньою Станцією Швидкого Переміщення до найближчої точки призначення, в тепер покинутому кораблі "Буканьєрська оргія" в локації Солончаки. Швидка подорож на Піскоході приведе гравців до зазначеного району, в якому Левіафан виринає з піску і проковтує кожного повністю.

Дивно, Скарлетт з'являється в шлунку Левіафана, осідлавши свого вихованця - ракковулика Роско, і вони нападають після того, як Скарлет закінчить чергову викривальну промову. Роско має ряд атак і є жорстким противником. Перша атака - політ ракка, що представляє лише незначну неприємність. Друга атака - задніми лапами здійснює удар по поверхні (стомп), котрий завдає ушкодження на невеликому радіусі від звіра. Персонажі перед ним можуть бути уражені плювками з корозійних кульок (сфер), котрі летять по дугоподібній траекторії і вкривають невеликі ділянки поверхні кислотою з тривалим корозійним ефектом. Персонажі, спіймані близько до Роcко, позаду нього, можуть виявити, що залиті летючою зеленою корозійною субстанцією, яку ракковулик знімає з себе в їхньому напрямку. Ця в'їдлива рідина також утворює калюжі на всій поверхні району, і завдає пошкодження, але тільки в той момент, коли гравець наступає в неї, або стоїть в ній. Вихід з калюжі припинить подальше корозійне ушкодження.

На відміну від диких ракковуликів, на Роско одягнені шори, котрі допомагають захищати його очі, таким чином знижуючи ймовірність критичних влучень. Шквал вибухового або вогняного ушкодження, направленого в голову Роско, все ще може прослизнути повз шори і прискорити кончину Роско. Як велика ціль, Роско також уразливий до зброї, у якої влучність замінена потужністю. Атаки на дальніх дистанціях, також допоможуть уникнути більшості пошкодження. Як тільки Роско помирає, Скарлет проголошує, що обережність - найкраща частина "втечі", і йде зі сцени за допомогою особистого пристрою швидкого переміщення. Позаду себе вона губить пістолет Скнара, котрий, за збігом обставин, виявляється підходящим пістолетом для майбутнього бою.

Лігво ЛевіафанаРедагувати

З поразкою Роско наступний крок - це переміщення до маркеру цілі поруч, після якого запускається заставка, що показує, як Левіафан вивергає вояків, що залишаються, на широкий виступ в його лігві. Слідуюча за цим битва складається з трьох етапів, кожен з яких означений видом грабоїдів, що населяють зону і будуть нападати на Вас під час бою з Левіафаном. На першому етапі видно звичайних грабоїдів, що будуть наступати; другий етап - пара Королев грабоїдів, що послідовно атакують з іхніми личинками; третій етап пропонує ще один раунд стандартних грабоїдів.

Під час першої та другої фаз бою, Левіафан буде атакувати з використанням цілого ряду різних типів атак. Плювок широкою хвилею, котра покриває виступ по широкій дузі, поки завдає мінімального ушкодження - є загальною атакою. Плювок фіолетовою слиною - нечаста, проте регулярна атака, котра застосовує ефект зашлакування на будь-кого, в кого влучає. В рідкісних випадках, якщо персонажі розміщені до країв виступу, Левіафан може спробувати атакувати слем-атакою, завдаючи удару своїми плавниками вниз по скелі, щоб створити потужну ударну хвилю. В цілому, пошкодження від Левіафана не настільки високе, проте, в поєднанні з грабоїдами, комбінований ефект може бути значним, до того ж на виступі практично немає укриттів.

Левіафан невразливий до ушкодження, що завдається, в основному завдяки своїй жорсткій шкірі. Він вразливий до атак лише в чотирьох зонах на тілі: очі, ділянка на його грудях і на відростку, котрий часто укривається всередині його рота. Кожна з цих ділянок представляє чверть від загального рівня здоров'я. Як тільки якась з них знищується, то Левіафан не отримує подальшого ушкодження від влучень в ці ділянки. Якщо три ділянки (очі і груди) зруйновані на протязі першої фази, коли атакують грабоїди, то Левіафан перестане бути ворожим, при цьому ніколи не відчиняючи рота і не виставляючи четверту вразливу зону, до тих пір, поки грабоїди першої фази і Королеви грабоїдів другої фази залишатимуться живими.

Як тільки три вразливі зовнішні зони Левіафана знищені і Королеви грабоїдів убиті, бій переходить до третьої і фінальної фази. На протязі цього періоду буде з'являтися більше регулярних грабоїдів і продовжувати атакувати. Левіафан буде проводити більшість часу з закритим ротом, що робить його в значній мірі невразливим. Коротке відкривання рота представляє обмежений зручний момент, але потім Левіафан розлючується і розкриває хоботок з іклами з його рота, на нижній стороні якого знаходиться четверта вразлива зона. Це також виступає в ролі атаки, кидаючи пару величезних каменів вниз на виступ. Знищення цієї останньої цілі убиває Левіафана і завершує місію. Будь-які грабоїди, що залишаються, можуть бути убиті у відносній небезпеці.

"Ви перемогли Скарлет, убили Левіафана і знайшли Втрачений Скарб Пісків! В цілому, напружений видався день."

Акстон - Мітка Скарбу (Капітан Скарлет та її Піратські Походеньки)20:21

Акстон - Мітка Скарбу (Капітан Скарлет та її Піратські Походеньки)

НагородаРедагувати

Акстон Ґейдж Кріґ Майя Сальвадор Зер0
Aкстон-Head-Scurvy Dog.png Ґейдж-Head-Bullet Buccaneer.png Кріґ Мітка Скарбу.jpg Майя Cutthroat.jpg Сальвадор Notsojollyroger.png Зер0-Head-B0ne H3ad.png

ПриміткиРедагувати

  • Після завершення завдання, буде розблоковано доступ до завдання І Цілого Скарбу Замало, яке пропонує можливість увійти до Зали скарбів ще один раз.
  • В локації існує отвір високо в стіні (поблизу торгових автоматів), через який видно ліве око Левіафана, якщо персонаж встане на деякі камені навколо скелястого шпиля, що стирчить з долівки. Тільки шлакові атаки Левіафана можуть досягти цієї точки.
  • Вбивство Левіафана надає доступ до Зали скарбів по лівому плавнику мертвого Левіафана.
  • Було можливим входити до Зали скарбів нелегітимно по невидимій моделі мертвого Левіафана, а потім, використовуючи баг, гравець міг застрибнути вгору (на деяку висоту) і потрапити до Зали зверху. Згодом цей спосіб було пропатчено. Проте залишаються різноманітні способи повторно потрапляти до скарбниці.

Випадкова вікі